Vårväntanochlängtan skrev 2012-07-21 22:44:31 följande:
Åh hoppas ni tjejer är gravida jonie & themorethemerrier
Själv vaknade jag med rejäl värk i ena äggstocken så testade med ÄL-sticka i morse och det var positivt

Tidigare än vad jag trodde så var ändå glad att jag testade. Blev mys nu ikväll

Tack!
Ja men vilken tur att du testade, fast det låter ju som att du kände det på dig! Bara att börja hålla tummarna då! :)
Anonym (Tessan) skrev 2012-07-21 22:46:58 följande:
Themorethemerrier; Åhhh va spännande Gud jag skulle testa direkt i morgon:) he he .. Du kommer säkerligen få ett + :)o tror du får det tidigt:) uppdatera oss direkt med symtom o om du testar:) spännande!! Kör du med clearblue? Eller stickor?
Usch jag vågar inte börja testa för tidigt, allt känns så konstigt och de här symtomen låter ju bra på pappret men det är så tidigt, jag är rädd att de ska vara psykiskt framkallade för att jag så otroligt gärna vill bli gravid. Men OM jag är gravid så kommer jag vara glad över symtomen för i så fall känns det som ett gott tecken på att det inte blir missfall, inbillar jag mig. Kände inga symtom alls, inte ett enda, nu när jag fick missfall.
Jag testar med stickor från billiga tester! Tycker de är grymma, de har alltid visat rätt för mig och alltid visat tidigt. Tidigast måndag morgon tänker jag testa!
Tack för att ni i den här tråden finns, känns skönt att få peppning och att kunna prata, och lika skönt att ni är fler i samma sits och med samma tankar. Jag har många "mammavänner" så det finns många att prata om men alltid skönt med andra som ligger lika till känslomässigt. Och dessutom har jag hållt missfallet hemligt för jag vill inte diskutera det med andra, det känns för känsligt och så får alla reda på att vi vill ha ett till barn och ska ha åsikter om det... om ni förstår hur jag menar?