• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • jonie

Det känns ju som det men jag törs inte hoppas för mycket.. Vill bara att dagarna ska gå lite fortare nu!! :)

• themorethemerrier

BIm -4 i morgon... men då utgår jag från ÄL och lägger på 12 dagar, fast min lutealfas brukar vara 10 dagar. Ska jag gå enl missfallet som senaste mens (men det blir ju fel?) är bim på tisdag eller onsdag. Funderar på om jag ska testa imorgon men det känns mest dumt, det kommer inte synas något och det är ju slöseri med test, har inte sååå många här hemma ändå, de gick ju tyvärr åt när jag skulle kolla att det blev minus efter missfallet. Får se om jag kan hålla mig! Inga direkta symtom idag.

Kul att höra att det händer så mycket för er alla! Det blir en nervös väntan för många av oss nu! :) 

• Anonym (Tessan)

Förstår det men snart så kan du börja testa lite smått, häftigt om du + tidigt:) jag har 5 stickor och 2 vanliga clearblue, och 3 digitala:) så jag kommer testa med stickorna i börja den 31 juli:) he he,, sen går jag på med dom andra!

• themorethemerrier
    Anonym (Tessan) skrev 2012-07-22 23:16:35 följande:
    Förstår det men snart så kan du börja testa lite smått, häftigt om du + tidigt:) jag har 5 stickor och 2 vanliga clearblue, och 3 digitala:) så jag kommer testa med stickorna i börja den 31 juli:) he he,, sen går jag på med dom andra!
    Fick ju svagt + med dottern på just BIM -4 och plus på CB digital dagen efter! Nu med missfallet fick jag ett svaaaaaaaaaaagt streck efter att tiden gått ut på BIM -5.... Så det finns ju hopp för att något kan synas. Men hela veckan kommer bli så jobbig om inget alls syns. :/ Får vela under natten!
  • jonie

Jag funderar över det här med BIM. Det kanske finns nån här som kan svara...

Jag vet inte när jag ska räkna med BIM den här månaden nämligen. Eftersom jag inte haft mens sedan mf (som startade 28/6) räknar jag det som sista mens. Förrut har jag haft en regelbunden cykel på 28 dagar +/-1. Om jag skulle räkna så skulle jag ha BIM på onsdag tror jag. MEN så kom ju ÄL fyra dagar senare nu... Då har jag tänkt att jag ska flytta fram BIM lika långt och räkna med det på söndag. Men tänker jag rätt då tro? :D

Hoppas nån fattar vad jag menar :) Det kanske egentligen inte spelar så stor roll, är i vilket fall på ÄL+9.

themorethemerrier: Hoppas du får sova inatt och inte bara velar :) Spännande om du testar! :)

• themorethemerrier

Inget plus idag men det var ju inte så konstigt med tanke på hur tidigt det är. Nu ska jag vänta med nästa test till åtminstone onsdag, helst torsdag!

• Anonym (Tessan)

Jonie: jadu svårt det där och räkna efter missfallet, men du är ju på ägglossning + 9 idag så snart så kan du börja testa:) väntar med spänning !! Themorethemerrier: säkerligen för tidigt och testa kommer, testa igen om några dagar:) åhh jag vill också börja testa:) Nyss vaknat och har idag också ont , mensvärk och uppsvullen !! Får se hur det blir efter frukost och dusch , har ni börjat äta folsyra? Jag äter 1 om dagen !

• annaa83

helt negativa tester idag, helt klart ett spökstreck. fy fan va surt med spökstreck!!!!  värsta skämtet ja blivit utsatt för. 
    jakten på ägglossning fortsätter! 

När har ni andra  BIM?! 

• 8185

Anna83: Har mensen kommit igång? Förstår din frustration av spökstrecket. Men kroppen var nog inte redo för en ny graviditet. Kör hårt vid nästa äl då har kroppen fått vila upp sig lite :)

Jag har BIM 28/7. Sen i lördags så har jag haft MYCKET flytningar. I lördags var de jätte tjocka och vita, nu är de mer rinninga, men väldigt rikliga. Mina bröt ömmar inte men sen i onsdags har vårtgårdarna varit mer strutiga. Mycket svullen och gasig i magen, precis som sist :) 
    Jag beställde ju också gravtest för 10 :- men 3 dagar efter fick jag ett mail om att de var slut så igår klickade jag hem nya. Tror de kommer imorgon så på onsdag ska det börja testas :) Har ni fått gravtesten ni beställde?    

• 8185

Glömde en sak: Kissnödigheten kommer så plötsligt och då känns det som om jag varit kissnödig i flera timmar och blåsan är påväg att sprängas....haha. Denna analysering Tungan ute

Svar på tråden längtar efter + efter missfall