• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • jonie
    Anonym (Tessan) skrev 2012-07-18 21:41:01 följande:
    jonie: jajjemen nu är det gjort för idag:) nu jäklar ska det ta sig!!! o hoppas på en gladis gubbe i morgon:) och då kör vi lite till i morgon och sen på fredag sen får han vila ett tag:) he he...gud man blir ju manisk:)
    Haha, underbart! Jag är precis likadan, helt manisk Glad Haha, vad fint det är att dom får ta igen sig lite sen i alla fall Tungan ute
    ♥ Första försöket efter MF i juni ♥ ÄL14/7 ♥ BIM 29/7 ♥
  • Anonym (Tessan)

ja visst är vi snäll:) håller tummarna nu för oss allihopa:)Solig så vi får våraPlus och sen våra storGravid:):):)...uppdaterar i morgon bitti när jag gjort mitt ägglossningstest:) nattinatt

• Anonym (Tessan)

Morn morn , ingen glad gubbe idag heller:( då blir det till helgen då!!! Är på dag 13 idag från mensen, så kanske kommer vid 15-16 ,, kan ju inte ha missat den då jag tagit test sen dag 9 ;) jaja nytt test i morgon :)

• Zira

Godmorgon! Här kom ett mindre trevligt besök imorse:(, började blöda och rejäl mensvärk, är glad för att kroppen fungerar igen efter mf men ändå otroligt ledsen och besviken.

• Anonym (Tessan)

Va tråkigt Zira men nu vet du ju att kroppen är igång och att den återhämtat sig, kände samma som dig då min mens kom men samtidigt skönt på ett vis..

• jonie

Tessan: Min gubbe kom fyra dagar senare än vanligt efter mf, den kommer nog till dig i dagarna :D

Zira: Kram på dig! Skönt att kroppen funkar men förstås en besvikelse. All lycka nästa månad!!

• Zira

Tack tjejer! Ska bara säga att min sambo ville att vi skulle göra ett gravtest till för att se om det blivit starkare/svagare efter morgonens blödning. Jag tyckte det var onödigt men gjorde detta ändå, då lyste ett plus! Ska testa på lördag, har beställt hem digitala test så får väl svart på vitt då, men jag ställer in mig på att det inte blivit något

• jonie
    Zira skrev 2012-07-19 13:08:25 följande:
    Tack tjejer! Ska bara säga att min sambo ville att vi skulle göra ett gravtest till för att se om det blivit starkare/svagare efter morgonens blödning. Jag tyckte det var onödigt men gjorde detta ändå, då lyste ett plus! Ska testa på lördag, har beställt hem digitala test så får väl svart på vitt då, men jag ställer in mig på att det inte blivit något
    Wow! Men då borde det ju vara positivt! Genombrottsblödning kanske! 
    ♥ Första försöket efter MF i juni ♥ ÄL14/7 ♥ BIM 29/7 ♥
  • Emzz
    Zira skrev 2012-07-19 13:08:25 följande:
    Men då borde du vara gravid! ett test ska inte kunna visa plus om man inte är det . Behöver man inte leta efter strecket så är det ju där :) Jag håller tummarna för er och hoppas att det är ett plus!
Svar på tråden längtar efter + efter missfall