• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • 8185

Kör hårt Tessan! Snart kommer det efterlängtade pluset :)
    Jag körde ju inte med äl-test denna månaden, men i augusti blir det att kissa på stickor ;)

• 8185

Hur går det för dig jonie, har du börjat analysera några symtom än?

• jonie

8185: Nej jag försöker att inte göra det. Fast om några dagar lär jag ju göra det :) ÄL+6 idag så det börjar ju snart bli vettig tid att börja känna nåt kanske ;)

• Anonym (Tessan)

8185: vi får nog vårat + snart:) Jonie; spännande när du skall testa :) vi får analysera dina symtom:)

• Anonym (Längtan)

Hur håller ni i gång era män?

Min sambo får vitaminer och utlösning varannan dag så att spermie kvalitén ökar!
    Tips från en IVF kompis och BM!

• 8185

Jag försöker att ha inställningen att det inte blev något denna gången då vi hade sex på fredag kväll (äl-flytning). Äl tror jag var på söndag. När det tog sig sist så hade vi sex 3 dagar innan äl och det tog sig :) min sambo påpekade någon vecka senare att jag hade fått större bröst och bim-4 fick jag positivt :) nu tycker jag att jag fått strutigare bröst/vårtgårdar ;) men jag säger till mig själv hela tiden att det inte tagit sig. Men jag kan ändå inte sluta hoppas :p
    Haha....jag blir helt snurrig i skallen ;)

• Vårväntanochlängtan

Tessan: Åh vad härligt med glad gubbe nu, då är det bara att ligga i Flört ÄL är nog på gång här, enligt hur kroppen fungerat innan är det ju inte förrän nästa vecka men lika bra att täcka upp så mycket som möjligt.

Tyvärr tror jag även jag har åkt på en svampinfektion så jag hoppas att ÄL är senare nästa vecka så jag hinner bli kvitt den och öka chanserna för plus.

• Anonym (Tessan)

Ja nu jäklar :) är på väg hemåt nu från djurparken och sambon är ute med sitt jobb så när han kommer hem blir det ett åk :) och ligga upp med benen i 30 min så dom snabba rackarna simmar långt upp:)

Svar på tråden längtar efter + efter missfall