jonie skrev 2012-07-21 13:47:32 följande:
Tessan: Yeay!! Härligt :D
themorethemerrier: Alla graviditeten är ju olika och det är inte alls säkert att man får samt symptom. Låter ju positivt det där! :) Och låter som det kan vara en nidis ju!! Spännande!!
Nej jag vet, men det här är HELT olika de två tidigare. En förklaring, om jag är gravid, skulle jag kunna vara att kroppen är inställd på det eftersom att jag nyss var det och då kommer symtomen igång tidigare än de annars skulle ha gjort? Att lite hormoner ligger kvar i kroppen? Bara ren gissning alltså...
Anonym (Tessan) skrev 2012-07-21 14:00:05 följande:
Themorethemerrier; Gud det låter ju lovande:) är nog en nidis du fått:) håller tummarna!! Jonie; jihoooo
Det var verkligen så lite, och bara rosa. Men sen får jag aldrig annars. Har haft hormonspiral sen efter dottern föddes och ett år tills jag tog ut den i våras och inte haft en rosa fläck i trosan en enda gång. Usch, blir nervös, undrar när jag vågar tjuvtesta. Nu med missfallet så testade jag på BIM -5 och då dök ett streck upp efter att tiden gått ut... Vilket det aldrig gjort när jag inte varit gravid. Och BIM-5 är ju imorgon, men imorgon bitti har vi bråttom. Så kanske måndag? Fick plus med dottern på BIM -4...
Anonym (Tessan) skrev 2012-07-21 17:02:19 följande:
Tack 8581:) Hur räknar ni från glad gubbe ? Räknar ni att ägglossningen sker dagen efter glad gubbe ? Alltså dagen efter positivt ägglossningstest:)? Som jag fick positivt igår så min ägglossningsdag är idag ?.. Hoppas ni förstår:)
Ja så räknar jag med!