• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Tessan)

jäklar vad jag känner av ägglossningen nu:) sååå ont i magen och i vänstra svank sida i ryggen:(...o jäklar va glansigt det kommer (ursäkta om jag är äcklig):)...Skrattande....nä nu får karln min komma hem så jag får ligga på jäsning....skickade nyss sms till han o han skulle komma snart:)

• Anonym (nervös)

Jonie: Jodå jag är kvar här på tråden, men "orkar" tyvärr inte skriva...
    Jag vill inte verka negativ, för det mesta jag skulle ha att säga skulle nog ha varit negativt :(
    Men jag tycker det är så kul att läsa om er andra och att det kommer fler å fler in på tråden Skrattande

• Anonym (Tessan)

Nervös; du går skriva hur mycket neg du vill! Bra o skriva av sig lite:) kram till dig!!

• Anonym (Tessan)

Nu lär jag ha lite råd tjejer: igår morse fick ju jag glad gubbe,sambon var ut med jobbet så jag somna så det vart inte nå sex igår :( och nu på morgonen har vi inte en chans o ha det heller då vi ska iväg, men vi hade ju sex i onsdags kväll och sen blir det i kväll ,,, blir orolig kan det hjälpa eller är det kört nu?:( vad tror ni?

• 8185

Jag tror på er. De små rackarna ligger säkert och väntar på att få träffa ägget :)
    Jag håller tummar och tår för er!

• Anonym (Tessan)

hoppas d:) men det känns som det är kört för denna gång:(...vi kommer köra ikväll och hoppas ägget fortfarande är befruktningsdugligt!!!...har inte en chans o smita iväg idag då vi ska vara ute i stugan med mina kusiner som jag ej träffat på väldigt länge....men om jag fick glad gubbe i går morse så sker ägglossningen 24-26 timmar efter? och sen är väl ägget dugligt i ca 24 timmar om jag minns rätt??:)  fan fan fan att jag somnade i går!!!!!!!...

• jonie

Tessan: han skulle ha väckt dig :) Nejdå, ni får nog till det ändå! Det ligger ju rackare där och väntar sen i onsdags och så släpper det ju som sagt 24-36 timmar efter glad gubbe och lever i ett dygn. Heja heja!

Nervös: Su gör ju som du vill förstås men här får man vara negativ också ju :) Kram!!

• Anonym (Tessan)

hej igen:) kl 13.30 och ligger på jäsning:) jag o sambon fick 30 min ifred hemma nu innan vi for iväg så då jäklar small det till:) och nu är det ligga upp med benen i 20 min o hoppas dom snabba rackarna simmar iväg till ägget som troligtvis är släpp nu o ligger o väntar:) så nu är det bara den eviga väntan till BIM:) weihooooooo

• themorethemerrier

Tessan: Heja er, lycka till nu!

Jag är lite förbryllad. Har en massa symtom men med mina tre tidigare graviditeter så har jag aldrig haft symtom innan jag fått plus. Kan det vara missfallet som spökar? Symtomen är sånt som jag annars känt av i v 7-8 typ: molvärk och finnar, konstig tyngdkänsla i magen. Typiskt grav för mig men jag har ju 6 dagar kvar till BIM?

Dessutom hade jag fått en miniliten rosa fläck i trosan. Nidblödning? Aldrig haft en sån förut heller. Tycker inte om dessa symtom för de får mig att börja hoppas.

• jonie

Tessan: Yeay!! Härligt :D

themorethemerrier: Alla graviditeten är ju olika och det är inte alls säkert att man får samt symptom. Låter ju positivt det där! :) Och låter som det kan vara en nidis ju!! Spännande!!

Svar på tråden längtar efter + efter missfall