• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Zira

Jo men måste hem till datorn då, det syns såå mycket starkare med ögat men det har ju ialf fastnat på bild:)

• jonie

Vad spännande! Upp med bilden SkrattandeDet syns ju alltid bättre i verkligheten men jag (vi) vill se Glad

♥ Första försöket efter MF i juni ♥ ÄL14/7 ♥ BIM 29/7 ♥
  • jonie

Ser lite lite svagt... Frågan är om det är spök... Vilken dag var du på nu igen? Det kan ju kanske bli starkare..

• jonie

Vilken dag efter ÄL alltså..

• Zira

vet ju inte vilken dag pga missfallet (11/6)  men tror jag hade äl någonstans 3-7/7, dag 38 sen mf ialf.. mycket starkare idag sen igår, har inte blött något mera sen imorse.  Herregud så knäpp man blir av detta ;) får helt enkelt vänta och se hur det blir med "mensen" och ta ett nytt test under helgen för att jämföra.  :)

• jonie

Ok, men då är du ju en bra bit från ÄL i alla fall! Körde du med tester?
    Bådar ju gott att det inte blöder mer i alla fall, och att testet är starkare! Håller tummarna för dig! 

• Zira

Tack! Nej, vi gjorde aldrig det pga att hcglåg kvar ett tag efter, gick på sekretet ist( vet dock inte om jag litar fullt ut på det) får helt enkelt bita ihop och tänka på annat ett tag;)

• jonie

Hehe, ja precis. Lättare sagt än gjort Flört Tålamodet prövas verkligen på en när man är inne i det här Glad

Svar på tråden längtar efter + efter missfall