• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • jonie

God kväll tjejer! Hoppas ni mår bra!!

Jag fick tips här att kondomkungen.se säljer ut Clearblue digitala gravidtester för 10 kr!!! Dom går ut i augusti så därför är dom så billiga! Jag blev ju tvungen att beställa 2 st fastän jag redan har 3 hemma, hahaha Skrattande

♥ Första försöket efter MF i juni ♥ ÄL14/7 ♥ BIM 29/7 ♥
  • Anonym (Tessan)

åhhhh tack jonie för tipset:) jag beställde också 2 st:) ska ju testa runt den 3-5 augusti så det är ju perfekt:) då kan jag spara dom andra jag har till nästa tillfälle om det inte blir + denna sväng:)

• jonie

Så lite så! Glad

Vill ju bara att tiden ska gå så man får använda dom snart!! Flört

• themorethemerrier
    jonie skrev 2012-07-17 19:54:04 följande:
    God kväll tjejer! Hoppas ni mår bra!!

Jag fick tips här att kondomkungen.se säljer ut Clearblue digitala gravidtester för 10 kr!!! Dom går ut i augusti så därför är dom så billiga! Jag blev ju tvungen att beställa 2 st fastän jag redan har 3 hemma, hahaha Skrattande
    Såg ditt tips först sent igår kväll och då var de redan slut! Typiskt! Men tack för tips i alla fall!

Igår hade jag helt galna ÄL-symtom, har aldrig varit med om detta förut men det är som att jag känner allt som händer i äggstockar och livmoder. Nu har det lugnat ned sig så förhoppningsvis är ÄL över nu. Vi har jobbat på bra, nu kan jag bara hoppas på det bästa. :)

Fast just nu, på landet med två galna barn inomhus och dåligt väder ute så kan jag få lite lätt panik vid tanken att nästa sommar ha adderat en bebis till detta. Men jag har ju fixat det förr så då fixar jag det igen! :)
  • Zira

Går fortfarande omkring och väntar på mens alt plus.. Blir snart knäpp av detta! Fick ett svagt plus igår men litar ej på det riktigt än. På dag 37 nu

• Vårväntanochlängtan

Tog ett nytt test igår och det var också helblankt, visserligen inte på morgonurin men ändå. Får nog allt ta och acceptera att det blev inget denna månaden. Men nästa månad då jäklar vill jag se dubbla streck på stickan igen! Så himla otålig nu!
    På ett sätt är det ändå "bra" att det inte tog sig denna vändan för om jag har en bra graviditet utan sjukskrivningar och liknande hinner jag gå ut skolan nu. 

• jonie
    themorethemerrier skrev 2012-07-18 11:26:11 följande:
    Såg ditt tips först sent igår kväll och då var de redan slut! Typiskt! Men tack för tips i alla fall!

Igår hade jag helt galna ÄL-symtom, har aldrig varit med om detta förut men det är som att jag känner allt som händer i äggstockar och livmoder. Nu har det lugnat ned sig så förhoppningsvis är ÄL över nu. Vi har jobbat på bra, nu kan jag bara hoppas på det bästa. :)

Fast just nu, på landet med två galna barn inomhus och dåligt väder ute så kan jag få lite lätt panik vid tanken att nästa sommar ha adderat en bebis till detta. Men jag har ju fixat det förr så då fixar jag det igen! :)
    Attans! Ja det lär ju ha gått åt snabbt med tanke på att det var så billigt Glad
    Vad häftigt att känna av ÄL så väl! Jag känner aldrig ett dugg, inte det minsta, haha.
    Haha, klart du klarar två vilda barn och en bebis nästa sommar Skrattande
    Zira skrev 2012-07-18 11:58:52 följande:
    Går fortfarande omkring och väntar på mens alt plus.. Blir snart knäpp av detta! Fick ett svagt plus igår men litar ej på det riktigt än. På dag 37 nu
    Usch vad drygt! Om du fått svagt plus, ta fler test! Dags att prova med digitalt kanske?? Lycka till!! {#emotions_dlg.flower}
  • Zira

• jonie
    Vårväntanochlängtan skrev 2012-07-18 12:07:01 följande:
    Tog ett nytt test igår och det var också helblankt, visserligen inte på morgonurin men ändå. Får nog allt ta och acceptera att det blev inget denna månaden. Men nästa månad då jäklar vill jag se dubbla streck på stickan igen! Så himla otålig nu!
    På ett sätt är det ändå "bra" att det inte tog sig denna vändan för om jag har en bra graviditet utan sjukskrivningar och liknande hinner jag gå ut skolan nu. 
    Rätt inställning där!! Glad Vilken dag var du på nu igen? (Shit vad det är svårt att hålla reda på alla, hihi) 
    Zira skrev 2012-07-18 12:10:50 följande:
    Där kom ditt inlägg igen Skrattande Såg du mitt svar? 
Svar på tråden längtar efter + efter missfall