• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Tessan)

Anna 83: va tråkigt har också fått några spökstreck förut och det är ju sååå tråkigt, men bara på't igen vid ägglossning:) jag har ju haft en mens emellan missfallet och nu när jag väntar på BIM,, som är den 4/8 ,, men kommer börja testa 29-31 :) 8185; jo jag beställde digitalt som jag fick bara efter 2 dagar:) så nu har jag många till denna sväng:) Det låter ju lovande det där med flytningen så hade nog jag också om jag tänker efter när jag + , rikligt fram till jag testade,, Dagens symtom på ÄL + 2 mensvärkar igen och drar i äggstockarna mest i vänster , nyss fick jag stickningar i vänstra bröstet som höll i sug i nån min som sedan försvann .. Roligt o se sen om det är nån grav eller bara vanliga symtom till mens ! :)

• 8185

Det är så spännande att följa denna tråd och alla symtom :) hoppas att det inte är symtom på mens utan att vi alla får fiiiina +

• jonie
    Tessan: Ja, egentligen så spelar det nog inte så stor roll, förutom om jag ger upp och inväntar mensen :) Det är ju mer ÄL som spelar roll. När jag plussade fick jag negativt på ÄL+10 och positivt på ÄL+12 så jag borde nog vänta med att testa till på torsdag. Jag har för övrigt ätit folsyra sen april/maj nångång Glad

anna83: Jag vet som sagt knappt när jag har BIM. Tycker det är klurigt när man räknar mf som sista mens. Me eftersom jag brukar ha en lutealfas på 15 dagar så säger jag att jag har BIM 29/7, även om det ger mig en väldigt lång cykel. Är i alla fall på ÄL+9 idag Glad

8185: Ja, jag fick testen väldigt snabbt så nu har jag typ 5 st digitala, hehe!
    ♥ Första försöket efter MF i juni ♥ ÄL14/7 ♥ BIM 29/7 ♥
  • 8185

Jag vill också ha massa test hemma så man kan tjuvstart lite. Plussade på äl+10 sist. Då trodde jag inte att det tagit sig men älsklingens simmare är tydligen långlivade små rackare ;)

• Anonym (Tessan)

Åhhh så spännande det är det här:) man liksom letar symtom:) närå men visst känns det i magen men det kanske det gjort varje gång men man har inte tänkt på det som man gör nu! När man vill så gärna..

• Vårväntanochlängtan
    Tessan: Vet var du menar, jag känner mig superförväntansfull nu!! Hoppas att dessa två veckorna går snabbt så man kan börja testa. jag måste beställa hem nya gravtest också har inte ett enda kvar.
    Brukar beställa från testlagret, men jag vet inte om något annat är bättre/billigare? Vart beställer ni ifrån?

Jag känner mig superkonstig i magen, jättebubblig och springer på toa hela tiden. börjar fundera på om jag är allergisk mot något eftersom det hållt på ett tag. Vet inte om laktos/gluten kan komma såhär sent i livet?
    I alla fall är min kropp riktigt hormonell nu för har fått hur mycket finnar i ansiktet som helst 
  • Anonym (Tessan)

Ja hoppas det går superfort:) och att vi får ett positivt besked allihop:) Tror jag är på väg i få feber, känner mig het i huvud o bak i nacken:( ... Jag beställer genom billiga tester då jag beställt då dom har clearblue, annars går jag på Apoteket :)

• jonie

JAg har beställt från gravidochbarn och dom har Clearblue och andra! Fasen, jag tror jag har nåt bra erbjudande där att dela med mig av Skrattande Jag beställde därifrån förra månaden och grejerna kom lite sent så jag fick 30% på nästa beställning!  Beställde igen och grejerna kom på en gång! Nån som vill ha rabattkoden? Tungan ute Har för mig att den räcker till september!

♥ Första försöket efter MF i juni ♥ ÄL14/7 ♥ BIM 29/7 ♥
  • Anonym (Tessan)

Shit jag o sambon är ute och kikar på ny tv och jäklar va yr jag blev!!! Känns som jag åker båt , :) kan ju inte känna något än.. Är ju alldeles för tidigt!!! Men ska bli roligt om kroppen spelar mig ett spratt eller om det är på riktigt:)!!!

• 8185

Det låter som om det händer massor i din kropp Tessan. Hoppas att det är en blivande bebis som växer till sig!

Svar på tråden längtar efter + efter missfall