• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Tessan)

Men Gud du är ju gravid !!!!!:) fan om det är fel på dom !!!men hur är det möjligt ?

• jonie

Ja jag vet inte! Ska testa igen förstås, har ju 4 såna här tester kvar Flört
    Är helt chockad och skakig Skrattande

♥ Första försöket efter MF i juni ♥ ÄL14/7 ♥ BIM 29/7 ♥
  • jonie

Tack Längtan! Vet inte om jag vågar tro det.... Det får bli att hålla sig och testa igen om några timmar!

• Anonym (Tessan)

Men Gud ja :) vilket mirakel !!! ÄL + 9? Och du får gravid!!!! Weiiiii

• Anonym (Tessan)

Ja håll oss uppdaterad!!!

• jonie

Eller hur, det är inte klokt!!! Undrar om det är så då, att vi körde direkt efter missfall och hormonerna då förökade sig fortare än de annars gör?? Lovar att hålla er uppdaterade!

• Anonym (Tessan)

Jag tog ett digitalt med dom som gick ut i aug i fick inte gravid så du är definitivt gravid:) ett stort grattis!!!!!!!!!!!!!

• jonie

Tog du det nu??

• Anonym (Tessan)

Ja jag klämde ut några droppar och skulle bara kolla men för mig är det ju alldeles för tidigt :) !!!

Svar på tråden längtar efter + efter missfall