• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Tessan) skrev 2012-07-02 15:29:37 följande:
    Hej på er!!! Har ju haft sånna mensvärkar och nu efter jobbet köpte jag 2 vanliga clearblue och när jag doppade testet i kisset så vart det ett synbart + , som sen försvann efter nån min !!! Var inte gammalt kiss heller utan hade kissat 30 min före samt druckit många koppar kaffe på jobbet :) ser ni något eller vad tror ni ? , kan ju bara inte vara något utan jag tror på ett sk spökstreck :( Oj kan man inte lägga upp bild från min iPhone?? Någon sim vet ?

Jag har ingen aning tessan, men hoppas det är ett pluss iaf. Ta ett test i morgon bitti istället så kanske det är lättare att läsa av.
  • Anonym (Tessan)

ser ni något:) väldigt svagt!!

• Anonym (Tessan)

oj vart något fel med uppladdningen

• Anonym (Tessan)

Godmorgon !! Var nog bara ett sk spökstreck jag fick igår:( .. Tog en sticka nu på morgonen och det var - :( jaja bara invänta mens och försöka igen !!

• Anonym (Tessan)

Tack Mia !! Vi får försöka igen nu i juli och hoppas på ett starkt och fint + i augusti som stannar kvar !!:) roligt om vi kan följas åt :)

• Anonym (Mia)

Ja precis, bara på att igen :)
    Mensen måste bara dyka upp först, irriterande när den inte kommer som den ska.

• Anonym (Tessan)

Ja min lär komma den också , går se när den dyker upp , när hade du ditt MF ? Jag hade mitt den 7/6 :( ..

• Anonym (Mia)

Tog ett test nyss, såklart negativt. Suck :( Ännu en gång och så är mensen sen säkert pga att jag så gärna vill. Fick missfall i nov förra året, så detta va vårt sjunde försök.. Jobbigt detta är. Men bara att bryta ihop och komma tillbaka igen.

Då har du inte haft mens mellan?

• Emzz

Mia: har din mens varit knepig sen missfallet? Jag hade också MF i november och min mens lever sitt egna liv nu :/

Svar på tråden längtar efter + efter missfall