• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Vårväntanochlängtan

Åh vad jag längtar efter att veta hur min kropp fungerar nu, ingen känsla av att ÄL har varit/kommer vara och ingen mens men det är visserligen några dagar kvar om det fungerar sen innan.
    Jonie: Jag fick MA och då var fostret i v.6, jag har börjat försöka redan nu utan mens imellan. Jag frågade BM här på familjeliv och de sa att eftersom testet var negativt igen så var det grönt att försöka på nytt. Det som är lite dumt med det beslutet är att min inte har någon koll på ÄL eller BIM datum 

• Anonym (Tessan)

Vill också ha igång min mens helst igår:) kom igen nu kroppen!!!!

• Vårväntanochlängtan
    Anonym (Tessan) skrev 2012-07-04 09:26:02 följande:
    Vill också ha igång min mens helst igår:) kom igen nu kroppen!!!!
    Ja skynda på, hej och hå! Har aldrig längtat efter mens innan Flört
  • Anonym (Tessan)

He he nä inte jag heller:)

• jonie

Tack för era svar tjejer! Jag ska nog börja testa med CB snart och hoppas på ägglossning :)

• jonie

Hej tjejer! Nu hoppas jag innerligt på att ÄL är på gång :) När vi plussade testade jag med ÄL-tester från dag 9 och vi myste även från den dan och så varje dag i fem dagar. (Hade ÄL på dag 13) Om jag räknar mitt missfall som senaste mens så är jag på dag 9 imorrn. Dags att mysa med andra ord :) Hoppas det går bra för er!!

• Anonym (Längtan)

Har precis haft min ÄL. Jag och sambon har myst på i flera dagar. Stackars sambon. Han jobbar dag och jag jobbar skift. Oturligt för honom så har jag slutat halv tolv denna veckan och är inte hemma fören strax efter tolv. Och han går upp sex. Men han är en kämpe =P Han var rejält trött i morse ;) Får väl se om det har tagit sig.

Nös nyss och hade inte ont i äggstockarna!! Kan det vara något mån tro? Kan de går så fort? Sist jag insåg att det hade tagits sig var just när jag hade lagt av en rejäl nys och det inte gjorde ont i äggstockarna.

BIM är 17/07 om allt är som det ska efter missfallet. HOPPAS!!

• Vårväntanochlängtan

Hej tjejer :) igår fick jag någon flytning som skulle kunna tyda på ÄL eller i alla fall att det är på G. Hoppas det får sambon fick sig ett ordentligt födelsedagsmys igår Flört

• jonie

Längtan: Hehe, stackars sambon! Håller tummarna för er!!
    Vårväntanochlängtan: Heja heja :)

• Anonym (Tessan)

Håller tummarna för er:) väntar i väntar på mensen :)

Svar på tråden längtar efter + efter missfall