• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Längtan)

Tessan hur längesen är det du hade du MF?

Jag blödde två veckor efter MF. Blödde även 5 Veckor i sträck innan MF:et.
    Ca två veckor efter att jag slutat blöda efter MF:et fick jag min mens!

• Anonym (Mia)

Ja lycka till tjejer :) här kom iaf mensen imorse. känns skönt att nått hände så man slipper gå å fundera.

• Anonym (Tessan)

Längtan; hade mitt missfall den 7/6 så jag väntar in min mens:) Mia åhh va skönt att den kommit :) då blir det ju ägglossning om ca 14 dagar:) Mia glömt men när hade du ditt MF ? Nu vill jag köra med mina ägglossningstester :)

• Anonym (Mia)

Tessan jag hade mitt missfall i nov förra året, så det är ett tag sedan nu.. tiden går fort. Men nu verkar det som att mensen har kommit iaf, skönt att nått hände så man slipper gå och fundera så mycket.

Jag har nog bestämt mig för att köpa cb ägglossningstest och prova dem efter denna mens. Jag pratade faktiskt med min syster om detta häromdagen då jag varit lite nere och hon va på mig om vad det va som tyngde mig. Ganska skönt att få det sagt till nån, då vet hon iaf hur det ligger till.

• Anonym (Tessan)

Ok men då är det dags att din mens kommer igång tycker jag :) har sånna mensvärkar och ont i äggstockarna så undrar om det är mensen som kommer , borde komma nu i dagarna om man ska räkna sista mens från missfalls dagen ?

• Emzz

Hej tjejer :)
    Håller tummarna för er att mens eller plus ska komma illa kvickt

• jonie

Många som väntar på mensen efter missfall verkar det som... Jag hoppas på ÄL istället... I vilka veckor fick ni missfall? Jag började blöda på 5+5 och efter fyra dagar var det över (var på gyn och gjorde VUL och gravtest i måndags) Jag har i alla fall läst om tjejer som fått ÄL två veckor senare och inte fick någon mens mellan mf och plus på stickan.

♥ Första försöket efter MF i juni ♥ ÄL? BIM? ♥
  • Anonym (Längtan)

Är det för tidigt att ha nidblödning nu?
    Har molande värk i rygg och mage. Och ytters lite rosa på pappret när jag torkar mig efter toa besök.
    Började i dag.

När man man tidigast ta ett g-test?
    BIM = 17/7

• Anonym (Tessan)

hej på er:) idag fick jag min mens äntligen:) nu kan jag börja räkna o mysa:)... jag fick missfall i v 5+6 och blödde bara ca 6 dagar,och nu kommer mensen 3 dagar sen än vad jag brukaade få innan gravid/missfall

Svar på tråden längtar efter + efter missfall