• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Längtan)
    Anonym (Tessan) skrev 2012-07-06 15:50:13 följande:
    hej på er:) idag fick jag min mens äntligen:) nu kan jag börja räkna o mysa:)... jag fick missfall i v 5+6 och blödde bara ca 6 dagar,och nu kommer mensen 3 dagar sen än vad jag brukaade få innan gravid/missfall
    Vad skönt ändå för dig! Nu vet du ju att kroppen funkar som den ska och att det är fritt fram!
    Hoppas det går bättre denna gången!{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Tessan)

Tack längtan ja nu kan jag räkna och vet att allt är ok:)

• Vårväntanochlängtan

Skönt för er tjejer att mensen kommit tillbaka{#emotions_dlg.flower} Jag väntar fortfarande på min men om jag räknar MA:t som mens så dröjer det ett tag till. I vanliga fall brukar jag ju få den 10:e i månaden så det är ju ändå ett par dagar att spela på. 
    Jonie: Själva fostret var bara i v.5+5 men jag fick MA:t i början av v.9 

• Anonym (nervös)

Hej jag + ganska tidigt i denna tråden... Men nu idag har jag varit på sjukhuset pga värk och missfärgad flytning.
    Gick där ifrån i tårar... Jag hade ett MA på G.
    Chansen att få två ggr var inte så vanligt fick man höra... Men ändå hände detta mig =(

Som tur är har jag 2 helt fantastiska barn som väntade på mig här hemma med öppna armar... Utan dem hade jag brutit ihop totalt... Just nu har jag en tung sten inom mig, å vet inte hur jag ska bli av med!!!

• Anonym (Tessan)

nervös:  jag beklagar verkligen:(...usch va tråkigt:(...förstår att du får styrka o tröst av din familj/ dina barn!! får man fråga i vilken vecka du är i? skickar en bamse stark kram till dig...och en massa tröst!!! kraaaaaaaaaam

• Anonym (nervös)

Tack Tessan...
    Jag vet inte riktigt vilken vecka jag var i, men jag tog ett digitalt test och det visade att jag nu skulle ha varit i v6-7.
    Min mens var så oregelbunden efter första MA, så jag har ingen koll =(
    Känns så jobbigt!!!!

• gedansk

hej

Jag fick missfall MA den 1 juli och värntar nu på mensen. Jag och min man ska försöka igen till vintern då jag har bara 85 i järnvärde efter missfallet. Så nu gäller det att äta en massa nyttigt och ladda kroppen och inte minst psyket att försöka våga igen.

• Anonym (Villju)
    Anonym (nervös) skrev 2012-07-07 17:29:02 följande:
    Hej jag + ganska tidigt i denna tråden... Men nu idag har jag varit på sjukhuset pga värk och missfärgad flytning.
    Gick där ifrån i tårar... Jag hade ett MA på G.
    Chansen att få två ggr var inte så vanligt fick man höra... Men ändå hände detta mig =(

Som tur är har jag 2 helt fantastiska barn som väntade på mig här hemma med öppna armar... Utan dem hade jag brutit ihop totalt... Just nu har jag en tung sten inom mig, å vet inte hur jag ska bli av med!!!
    Beklagar verkligen.. =(

Stor kram till dig!!!
  • Gumman1980

Hej alla!
    Jag fick MF idag i vecka 5+6, mår riktigt dåligt!
    Nu vill jag bara blöda klart sen vill jag ladda om.
    Tog de lång tid för er innan mensen kom igång på riktigt igen?

Beklagar iaf till alla här inne som har fått uppleva MF.. :/     

• Anonym (Längtan)
    Gumman1980 skrev 2012-07-08 16:43:04 följande:
    Hej alla!
    Jag fick MF idag i vecka 5+6, mår riktigt dåligt!
    Nu vill jag bara blöda klart sen vill jag ladda om.
    Tog de lång tid för er innan mensen kom igång på riktigt igen?

Beklagar iaf till alla här inne som har fått uppleva MF.. :/     
    Hejsan!

Beklagar ditt missfall från djupet av mitt hjärta!

Jag blödde bara i två veckor efter mitt missfall. Vet inte om jag blödde så kort
    tid bara för att jag hade blödigt i 5 veckor innan MF.
    Din mens kommer snart. Och tror det eller ej så är det faktiskt lite skönt när den dyker upp. För då
    vet man att kroppen funkar som den ska och är redo igen.

Kram{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden längtar efter + efter missfall