• Anonym (nervös)

längtar efter + efter missfall

Hej jag fick ett missfall i oktober förra året... Å  det har tagit mig några månader att komma över  detta!
    Men jag har varit redo att försöka bli gravid igen i några månader nu... Men är sååå orolig för att något har hänt med min kropp, då jag inte blir gravid :(
    Mina två tidigare graviditeter har jag blivit gravid första månaden... Jätte snabbt!!!
    Men nu tar det flera månader....
    Jag är rädd och längtar efter ett +

Undrar om det kanske finns fler därute om tänker som jag???

• Svar på tråden längtar efter + efter missfall
  • Anonym (Längtan)

Varit lite jobbigt i dag. Man tänker hela tiden på när det är ens egen tur.
    Min kompis till mig blev i natt tre barns mamma! Hon kan väl dela med sig kan man tycka =P

Får väl hoppas de tar sig snart och att bäbisen vill stanna!  Har ju så mycket kärlek jag behöver bli av med ;)

• Anonym (Tessan)

Längtan det kommer :) snart har vi vårat + och en liten bebis !

• Vårväntanochlängtan

Får jag följa med er mot +? Fick ett MA den 9/6 då jag skulle varit i v.9 och fostret var då v.5+5. Jag längtar efter att bli gravid igen men har nu ingen koll på ÄL eller BIM. Försöker ta dagarna som de kommer{#emotions_dlg.flower} Vi försökte i 9 månader innan första +:et. Jag är 23 år gammal och studerar nu i Lund och jag har inga barn sen innan

• Anonym (Längtan)

Ja man hoppas ju på det!

Är en tänkare och tänker mycket. Längtar och hoppas!
    Har inte kommit över mitt missfall än och i dag var en sån dag som jag tänkte lite extra mycket på det igen.
    Man kommer aldrig över det men de blir lättare att hantera det med åren.

Hoppas ni andra mår bra =)

• Anonym (Längtan)
    Vårväntanochlängtan skrev 2012-06-29 20:50:36 följande:
    Får jag följa med er mot +? Fick ett MA den 9/6 då jag skulle varit i v.9 och fostret var då v.5+5. Jag längtar efter att bli gravid igen men har nu ingen koll på ÄL eller BIM. Försöker ta dagarna som de kommer{#emotions_dlg.flower} Vi försökte i 9 månader innan första +:et. Jag är 23 år gammal och studerar nu i Lund och jag har inga barn sen innan
    Välkommen!

Beklagar sorgen! Hjärta
  • Anonym (Tessan)

Klart vi följs åt :) vi stöttar varandra vi har ju samma hemska sak bakom oss :( .. Tänker också på missfallet varje dag och är själv en väldigt djup tänkare, tror och hoppas att vi alla får vårat starka fina + !! Trevlig helg på er !! Sitter på jobbat nu och har lite lugnt och då kommer tankarna komma på en gång

• Vårväntanochlängtan
    Anonym (Tessan) skrev 2012-06-29 21:03:03 följande:
    Klart vi följs åt :) vi stöttar varandra vi har ju samma hemska sak bakom oss :( .. Tänker också på missfallet varje dag och är själv en väldigt djup tänkare, tror och hoppas att vi alla får vårat starka fina + !! Trevlig helg på er !! Sitter på jobbat nu och har lite lugnt och då kommer tankarna komma på en gång
    Det hoppas jag också verkligen att vi snart har{#emotions_dlg.flower} Missfall är verkligen inget jag vill vara med om igen. Jag hoppas att vi nu haft vårat och att jag aldrig behöver gå igenom samma sak igen. Det är både psykiskt och fysiskt påfrestande. Trevlig helg du också!
  • Anonym (nervös)

Så kul att det är så många med på tråden  =) det gillars!!!!

Jag håller tummarna för alla hela tiden att ni ska få Plus
    Jag har ju fått mitt + men kan inte glädjas åt det... Vågar inte berätta för nån, vågar inte vara för glad... Man är rädd hela tiden att nåt dumt kan hända!
    Inte kul...

Lycka till Hjärta

• Vårväntanochlängtan
    Anonym (nervös) skrev 2012-06-29 21:34:43 följande:
    Så kul att det är så många med på tråden  =) det gillars!!!!

Jag håller tummarna för alla hela tiden att ni ska få Plus
    Jag har ju fått mitt + men kan inte glädjas åt det... Vågar inte berätta för nån, vågar inte vara för glad... Man är rädd hela tiden att nåt dumt kan hända!
    Inte kul...

Lycka till Hjärta
    Hoppas du snart kan glädjas åt ditt plus igen{#emotions_dlg.flower} det är ju en så lycklig tid, det tyckte jag nu under den månaden jag visste om min grav. Har du funderat över att prata med kuratorn som är knuten till BM? jag tror jag kommer att göra det när jag plussar igen just för att få bearbeta den förra händelsen ordentligt i relation till den nya.
Svar på tråden längtar efter + efter missfall