• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Rally

Har lyckats med att misslyckas med Tocas skorpor. De blev som betong. Nåt tips inför sista gräddningen? Typ hur länge och hur varmt?

• HååGe

Jag dricker vitt - fast inte alls mycket - han äter så ofta på kvällarna.
    Det blir inflytt först i OKTOBER! Jättedumt. Det blir iallafall tid att spara en slant till ny soffa, golv, kök, tapeter, skribord etc etc etc etc etc etc!!!!

• esther williams

Hallå på er alla sköna damer,
    jag har inget särskilt att säga, skriver bara en liten trudelutt för att visa att jag varit inne och vänt, kul att läsa om resplaner och middagar och lägenheter och vin (vin, åh, vin... jag drack ett litet glas vitt igår och kände mig vuxen för det var baske mig det godaste jag druckit på minst ett år, jag som alltid varit en rödtjutare innan) men mindre kul med jobbtrassel och kriser föstås.

Hoppas ni är ute i en helhärlig helg nu och att jag lyckas träffa rätt tid (när alla är här) en annan dag. Nu ska lillbebben och jag ut på utflykt minsann. Tjohej och ajö!

• HååGe

Rally - jag har också gjort betongbiscotti. Minns dock inte hur länge jag rostade dem sist. Kanske en halvtimma??? Man får ta ut en ibland och låta svalna och testa sig fram. Mjuka skall de ju definitivt inte vara - det blir inget gott. Jag har lite bittermandelolja i mina - TIPS!

Svar på tråden Midsommargänget III