• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Rally

Stilig! Vad har du slagit till på för matsalsbord då? Träslag? Har du övergett det vi hade lika, eller har ni det som köksbord (som vi)?

• Muntra hundägaren

Superbra matta! Vi har tre sådana långa avlånga i vår ena korridor. Blå väv runt om! Superduper!! Dessutom tycker hundarna om att rulla sig och klia ryggen på dem (vilket vi människor i och för sig inte uppskattar lika mycket... )

• Surfergirl

Vi har kvar det vi hade lika, i köket som "vardagsbord". Och så köpte vi ett "matsalsbord" i massiv ek med 6 svarta skinnstolar till.

Men det är sååå mkt kvar att fixa innan man är nöjd! Dagens i-landsproblem, men dock.

• Surfergirl

Vädret... dimmigt men vackert med all snö! Runt nollgradigt och det verkar inte kunna bestämma sig för hur det ska göra med snön, smälta bort blir det väl tyvärr i nästa vecka.
    Bra att hufvudstaden bjuder på sol!

• Muntra hundägaren

Nä!

Nu går autoskrivaren och lägger sig på riktigt! Jag ska drömma om våra försvunna ägglossningar Ra,lly så jag återkommer i morgonbittit med detaljerad information om var de har tagit vägen (jag kan ju i och för sig tänka mig att just min ägglossning har dragit till någon storstad i världen där den traskar runt på olika museer och utställningar, stannar till på något mysigt fik ibland och sitter i en bar på kvällen pimplandes rödvin efter ett trevligt restaurangbesök)

Godnatt!

Svar på tråden Midsommargänget III