Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Rally

Ek som är så snyggt! Jag skulle helst vilja "ekifiera" hela hemmet, men tror att det finns en viss risk för att vi skulle tröttna på det (vi har gjort det med ett rum, dösnyggt!). Dessutom har vi så himla mycket i björk och det blir lite kostsamt att byta ut rubbet... Jaja, vad är väl ett hem i ek, det kan ju vara fruktansvärt tråkigt och dötrist och alldeles, alldeles... underbart!

Äsch, nu blev jag för tramsig. Natti natti tjejer!

P.S. Munter! Hoppas på schyssta besked för dig kl. 8 i morgon bitti. Jag håller en tumme.

• HååGe

Har du kräkpaus Toca eller sitter du och småspyr på tangenterna?
    Ja Srfer - visst är det frustrerande vad mycket man vill göra innan det blir som man vill ha det (och då vill man väl börja om med det första rummet igen). vi skall förhandla om lägenheten imorgon så imorgon kväll vet vi om vi köper den eller inte tror jag. nytt kök står HÖGT på önskelistan. Var det du som satte in nytt nyligen Toca? Det var väl ett IKEAkök? Vi har beställt kökskatalogen redan (vadå gå händelserna i förväg?).

P matar Hj med flaska nu, bra för dem med lite mys tror jag. Det gör ju svinont att pumpa ur, men det kanske är värt det ändå.

Nattinatt - om ett litet tag.

• toca

Hoppas lägenheten blir er HG!

Japp! Jag har ett effektivt spyschema mellan 8.00 och 15.00. Sedan ägnar jag mig at kontrollerbart illamaende (som dock kräver horisontalläge) fram till 20.00 och nu är jag i högform igen!

Kök är kul! Vi köpte ett IKEA-kök ja. Ett ljusgult AIK-kök var det ju! Ekskivor, en rund disko och aluminiumfärgad kyl/frys. Vi trivs!

• Muntra hundägaren

ÄL!! Den var inte försvunnen trots allt . Hur har det gått för dig Rally? Någon indikation idag? Sov som en stock inatt och drömde ingenting alls, så jag vet tyvärr inte var din äl är (och inte var min befann sig heller!)!. Dock skrev jag en liten sång om den försvunna ägglossningen igårkväll medan jag borstade tänderna:

"Jag Jade en gång en ÄL. Med molvärk, sekret och ägg, men det var för länge sen, för länge sen. Svara mig nu! Var finns den nu? Jag bara undrar, var är den nu?"

• Surfergirl

Åååå. Ägglossningsvisan!! Dagens stjärna till Munter!
    Nu har vi snart en hel sångbok att sjunga för våra bäbbar om de väl blir till nån gång. Ihop med bajskorvsboogie och klittsprickarsången.

Hur har du haft det i Sälen Elin?

Svar på tråden Midsommargänget III