Grattis till ägglossning Munter! Då vet vi alla vad ni kommer att göra den närmaste tiden!
Jag mådde ju görilla och väntade uppenbarligen en gosse. Jag vill inte tänka på hur jag skulle må om jag skulle få en flicka om det blir en nästa gång. Fy fasen!
IKEAköksinnehavare: Installerade ni själva alltihopa? Jag vet att Toca körde med "hjälpas åt"-versionen men så vitt jag minns gjorde IKEA-snubben det mesta själv. Jag tror nog att vi med svärfars hjälp skulle fixa att göra det själva, men när skall man ha tid med det? Om man bara har lite kvällar och helger så får man ju leva kökslös i veckor antagligen. Kanske kan man leta upp någon billig polack eller balt som gör jobbet för en spottstyver???
Jo Rally, våra pappor är händigare än vi. Min man är mera bokmalstypen och är inte helförtjust i att hantera vinkelslipar och sticksågar. Vi har tapetserat och lagt lite golv ihop, men det tar ju tid alltså. Jag är helt okej på att måla. I lägenheten skall vi måla om vardagsrummet (pistagegrön fondvägg = BORT) och alla innerdörrar skall bli vita och få nya handtag.
Hjälp, jag är helt speedad!
Surfer - skall ni byta köket? Jag har för mig att det såg ganska fräscht ut på bilderna?
IKEAs vitvaror verkar bra och är dessutom rätt snygga. Jag drömmer om en gashäll.....