Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Muntra hundägaren

Tjolahitjolahhopp!

Munter dras nu med kraftig huvudvärk och illamående sedan två-tiden i eftermiddags Jag ser verkligen framemot älsex ikväll

• Tant T

Moss!

Idag blir det kortdag, en kompis kommer hit vid lunchtid och vi ska gå och shoppa här i jobbstan på eftermiddagen! Har egentligen inte tid, har svinmycket och ligger jättemycket efter bl a pga kaoset som var förra veckan, men jag kan omöjligt ställa in det, hon har planerat det i typ en månad och då kan jag bara inte banga! Jag får väl återigen ta kommandorans syrligheter och försöka tänka på Snyltarn... det är bra för Snyltarn att mamma går och shoppar och inte bara jobbar!

Nå Munter, hur gick det igår?! Gick huvudvärken över och det blev nåt pippa av?!

• Muntra hundägaren

Viist blev det pippa av . "Varför försaka en enda liten stilla flört?", fast jag fick ju koncentrera mig på att inte kräkas under tiden. Illamåendet var värre än huvudvärken, eller så var illamåendet en konsekvens av huvudvärken. Ja, jag vet inte!

Dock - och dettta är skumt! Idag har jag älindikation igen! Två dagar i rad - det har aldrig hänt förrut! Har man blivit en äggkläckningsmaskin nu

• Muntra hundägaren

Hur är det mig dig Elin? Har ju inte hört något sedan du skrev att du kräktes blod! Hallå, snälla, please , kom in och rapportera att allt är som det ska

• Minitina71

Morning.

Tanten - Självklart ska du ju lyxa med shopping idag. Det mår ju både du och snyltarn bra av!

Elin! Vad händer?? Är allt ok?

• Minitina71

Munter, nu när ÄL äntligen behagade att dyka upp gjorde den det med råge ! Kanske ett riktigt gott tecken?!

• Rally

Munter - när jag väl har ÄL brukar jag få utslag två dagar i rad och jag tror att ägget inte släpper förrän den andra av de dagarna.

• Muntra hundägaren

Eftersom Munter är överambitiös så brukar jag testa en eller två dagar efter första älindikationen just öfr att kolla om jag har äl mer än en dag, men det har inte hänt förrut att stickan har visat på Äl två dagar i rad. Dock; bättre det än ingen äl alls naturligtvis!

• flinx

Morrn Morrn!

Mår som en gud idag jämfört med igår! Lärdom: Käka inte stora mängder helt kött och toppa med glass i sen timme när magsäcken är liten och peristaltiken låångsam... Det ledde till täskig sömn varpå jag var supertrött igår och hade sammandragningar så fort jag gick. Hårt och ömt.
    BM-besöket gick på 10 röda. Allt OK. Bm rapade samma "starka fina hjärtslag" och "ibland är det skönt att vara medelsvensson" (pga av att jag hela tiden ligger mitt på SF-kurvan) som hon säger varje gång. Bm gissar på 3,4-3,5 kg baby om jag inte går över eller får tidigare. Fine with me.

Idag skiner solen i Götet, Flinxan har energi, och på em-schemat står shopping med moster. Trevligt!

Var på filmfestival-film igår. Såg dokumentären "George Michael - a different story". Killen har ju gjprt en hel del bra musik och en av mina första singlar var Last Christmas så visst har man en speciell relation till musiken. Han pratade öppenhjärtigt i dokumentären och det var gott om självironiska och roliga inslag. Röst har han, helt klart. Nästa festivalrulle blir på fredag!

Äl-sex med kräkningar... Låter sådär Munter. Men med dubbelt utslag låter det ju lovande! Pöka på!

HG - scysst med taget bud! Hihi vad skönt det måste kännas att ni inte ens behövde gå upp som ni tänkt. I oktober kan ju pruttis säkert stå och han kan måla nedre delen av väggarna om ni sätter honom i gåstol. Man ska börja hjälpa till tidigt!

• Tant T

George Michael, I like!

Vad betyder "peristaltiken"? Har det nåt med matsmältning att göra? Eller kanske hundar...?!

Svar på tråden Midsommargänget III