• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Rally

Härligt att vår medelsvensson mår bra! Inte många dar kvar på jobbet nu!

• flinx

Jag är så jäkla fin i kanten så peristaltik är kort för "tarmarnas vågformiga rörelser"!
    Dagens ord:peristaltik!

Jag tror min medelsvensson mår ypperligt just nu! Lite småkul att mannen blir orolig när jag kinkar. Han tror att den kommer tidigt och tycker vi ska packa _väskan_! Jaja det kanske vi bör göra. Men jag ska ju ha tid att vara ledig och traska över till HG, Esther och fiken på stan innan det är dax! Och kolla OS hemma i soffan med vovven vid fötterna! Det är drömscenariot!

• flinx

Ett skönt George Michael citat: "Its good to be a gay man in 2004 - especially if you're me" la han till med ett både generat och självbelåtet flin! Men snubben verkar ha distans till sig själv och stjärnstatus-grejen så det hela lät mer sympatiskt än kaxigt.

• flinx

För att inte tala om hotellrum med taskiga sängar så man får vassa madrasspiraler i metall upp i ryggen!

• toca

Fattar ni att folk anmäler till sitt försäkriingsbolag!?!

"Jo, det var sa här. Det var lördagkväll och dags för lite rajtantajtan. Ja, och sa gick taklampan liksom sönder och drog med sig halva taket. Bara sa, liksom..."

...?

• flinx

Vi har faktiskt pajat en säng en gång under fylle-sex men sängen var klen, vi säkert INTE graciösa men knappast något vi anmälde till försäkringsbolaget! Vad skulle det vara? Har man dyrbar kristall nära sängen eller? Eller kanske om man kör stående mot vitrinskåpet!?? Låter lite väl dumt...

• toca

Hrm... Nu när du säger det sa... Minns en soffa hos fd svärföräldrarna... Den blev sig aldrig lik igen. Och en säng där hela underredet plötsligt rasade i golvet.... Hmmm...

• flinx

Fast just nu är det ingen större fara på det området för oss. Mannen är livrädd för att starta igång nåt (fast han vet att det inte går till så om det inte är dax) så är jag övertygad om att det liksom inte är riktigt samma sak med denna kula...

Svar på tråden Midsommargänget III