Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • toca

Men du kanske har koll pa världsdelarna istället Timisen? De är inte lika manga...

• Timisen

Jag trodde t ex att man från sthlm åkte UPP till gbg...var bara ett par år sen som jag fick klart för mig att det inte är så.

Timisen har dock svårt att skämmas...ganska dålig på det oxå...

• toca

Jag tror det var tur att Flinxan bestämde sig för att inte anlita dig som bb-chaufför! En sak är väl att föda vaginalti bilen, men KEJSARSNITT medan Timisen kör runt i smalandsskogen och letar gatskyltar hade kanske inte varit nagon positiv förlosssningsupplevelse...

• Timisen

Men jag har inte fattat vart du bor det erkänner jag...ska kolla en karta

• toca

Jag vill ha morötter och äpple skuret i fina stavar och serveeeerat framför TV´n. Mannen svarar att det finns i köket en trappa ner, färdigt att börja skäras upp... Pisspotta.

• toca

Tja, om du aker UPP fran Stockholm far du aka langt innan du kommer till mig!

• Timisen

Hahahaha!!! Jag är för bedrövlig...o då vet du ändå inte hur dålig jag är på att köra bil...var tvungen att ringa om hjälp för att få veta hur man lägger i backen..sant...

Mat o filmtajm...måste logga ut

• toca

Men jag har redan insett, med hjälp av nagra väl valda stycken fran dig, att du inte har kartan helt klar för dig!

Men det är okej! Jag ska straffa dig genom att slicka pa fingrarna efter varje maltid när du väl hittar hit!

• toca

A andra sidan; om du nu hittat backen och fören pa bilen pekar "uppat" sa kör du faktiskt at rätt hall. Men jag misstänker att du inte kommer sa langt. De kommer antagligen ALDRIG att släppa in dig över nästa landsgräns ialla fall...

Svar på tråden Midsommargänget III