Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Coccinelle

Hahahahaa "Jag ska straffa dig genom att slicka pa fingrarna efter varje maltid" wohooooooooooooooooooooooooooooo

Timisen, om du aker "upp" till Toca sa kan du ju plocka upp mig pa vagen

• ElinPeelin

Men om Timisen håller kartan upp o ner, så ordnar det sig nog i slutändan? Hon BORDE åka söderut då?!??!

Toca, va elak herr toca är! Eller är han grinig på att DU är grinig, kanske??

Dricker min morgonlatte. Vaknade av en galen leksugen katt imorse. Ska bli skönt att han flyttar hem imorgon igen
    Idag ska jag till moster och visa upp mig, på begäran.
    Skulle kanske ha vägt mig när jag gick upp i morse, men det är försent nu (har ätit frukost o då GÅR det inte ) Kanske gör det imorgon istället....

• ElinPeelin

oj oj oj nu är spänningen olidlig... 1kvar till 2400... (hör publiken säga OOoooooohhhhh)

känns riskabelt detta, eftersom ni inte är inloggade, så tänk om det blir okänd igen? Huwa.

• Anemone

Säg att det blev jag Elin!

Visst är det väl lite mysigt ändå att bli väckt av en sprallig katt? Livsglädje liksom!

• Anemone

Surfer - jag vill bli din granne! Det är inte helt klart än med den tjänst maken sökte i Gbg och det finns fortfarande en (mikroskopisk) chans att han får den. Nära till vattnet vore najs!

• ElinPeelin

JAPP!!! Besökare 2400 blev Anemone

ja, visst är de mysigt med katt, men det ska bli skönt utan oxå... Jag har haft katt 13år innan han dog förra året, men ändå har man glömt allt hår och sand överallt!
    För någon vecka sen så öppnade jag vår tjocka bäddmadrass för att tvätta den, men det är lönlöst, för det är FULLT med hår i hela madrassen, så vi måste nog köpa en ny till sommaren.

• Anemone

Tanten - moccarutor brukade jag göra jämt förut. Det är verkligen gott och inte särskilt meckigt att göra.
    Vart är det ni ska flytta förresten? Blev det radhus?

I torsdags kväll när jag kom hem och fortfarande var på mitt värsta pisshumör så hade maken fixat hemgjorda semlor. Gissa om ilskan rann av mig? Efter två semlor var jag snäll och harmonisk som aldrig förr. Han är verkligen go den mannen!

• Anemone

Elin - öppnade bäddmadrassen? Det låter avancerat. Ska man göra det? Måste genast kolla om det går att göra med våra.

• toca

Det var ett jäkla tjat om de där moccarutorna! Nu var jag ju tvungen att kolla upp det där receptet och spara det ialla fall. Sa nu är det ert fel att jag blir en fettis innan varen är här!

Svar på tråden Midsommargänget III