• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

Trist att du är nere Minitina. Har du fått mens eller är det på G? Det är aldrig kul att vara förkyld OCH på pisshumör, kram till dig.

• Minitina71

Nä, inte än. BIM är på måndag eller tisdag. Jag har varit som en bergochdalbana ända sen ägglossning. Men jag är ändå 100 på att jag är inte gravid iaf. Sambon var också hemma från jobbet idag. Lika förkyld som jag. Och jag har bitit ihop och bitit ihop för att det inte ska bli bråk för jag är på ett sjuhelvetes humör emellanåt. Jag blir en bitch som är kritisk till allt han gör. Men jag har faktiskt lyckats hålla det mesta inne. Alltså jag har visat att jag är arg men inte sagt för vad...

• ElinPeelin

jag hoppas ialla fall att det är gravningssymptomer du har, för jag var grymt förbannad och kunde slå vem som helst på käften om dom råkade säga nåt fel, innan min BIM

• Coccinelle

Wohooooooooo Flinxen is in the house!!!

• Coccinelle

Grat lite Minitina sa kanske ilskan forsvinner, brukar fungera for mig.

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och titta pa en tontig amerikansk film.

Ja Flinx, hur kanns det, hur mar du?

• Minitina71

I wish, Elin. Men jag tror faktiskt inte det denna gången heller. Så jag är helt inställd på att skölja äggledarna snart... :-/

Ja, gråta hjälper ju faktiskt ibland. Jag blir tårögd bara jag ser nåt gulligt på tv nu och det blir världens störtböl om det är minsta sorgligt. Så blir jag alltid när jag har pms, mer eller mindre.

• toca

Jag maste säga att ni är sköna! Fattar ni sadan relation och kommunikation vi har?!
    Satte nästan kanelbullen i halsen när jag sag Elins inlägg till Mini: "Trist att du är nere. Har du fatt mens?". HUR MANGA MÄNNISKOR I VÄRLDEN skulle man bli GLAD av att fa den omtänksamma fragan av!?!? Det brukar vara ett negativt yttrande om att man är bitchig, men när det kommer fran nagon av oss är det plötsligt bara välmening och omtanke. Härligt!!!

Flinxmamman är inne! Hur gar det med amning och blöjbyte och sovning? Och hur känns kroppen efter snittet??? Och NÄR far vi se bilder???

• Timisen

Jag är bra på några saker. Skitsama vilka, men några iaf...

Men jag är väldigt dålig på geografi...eller vad tycker du toca?

Svar på tråden Midsommargänget III