• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Tant T

*host host* Jag tror det blev nå' konstiga fläckar på det och mamsen blev fly förbannad och nästan rev det i bitar!

• Tant T

Ja eller hur?! Speciellt när det är ens 17-åriga dotters charmante förste pojkvän!! Då får man väl för bövelen ha överseende med det mesta!
    Ärligt talat så ville den pojkvännen inte gärna komma hem till oss efter det, jag åkte mest till honom... förstår inte varför...!

• ElinPeelin

jahapp, en ny dag...

lääängtar till helg så man får vila ut, är helt slut, även fast jag maskar på jobbet..?!

• flinx

Hehe nu plingar det svagt bekant i minnet... Var det inte Munter som hade dekorerat tavelramarna i studentrummet med intrikata fläckar?

• Muntra hundägaren

Jo, det var ju jag Flinx - fast tavlan gick ju inte sönder...

Firas du av när du går hem Flinx, eller är det du själv som får stå för eventuell hej-då-fika?

• flinx

Jag skulle tro att det blir jag som har fika med mig. Köpe-fika. Tänker inte ställa mig och stor-baka till 60 pers... Kanske man kan köpa muffins eller nåt.

Jag har iallafall lvat maken att inte föda ikväll. Han skulle på kick-off med jobbet och sover borta och kommer hem imorgon! Jag får väl se till att ta de lutgnt och inte halka på nån isfläck (så satte grannen igång sig två veckor för tidigt...)!

Svar på tråden Midsommargänget III