Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Rally

Framkom det någon gång vilken typ av fläck det var Tanten? Det är en diskussion jag inte kan se att jag ens i en dröm skulle kunna ha med min mamma.

OK, hur går det på jobbet Flinxan? Är allt avslutat nu, så att du kan gå hem i lugn och ro eller kommer du att behöva göra en HG och komma dit på söndag-måndag?

• Tant T

Rally, mamma (och pappa) la ihop ett och ett och fick det till två... två sjuttonåringar ensamma hemma en hel helg... överkast på sängen... osv. Och sen började hon hojta och skrika och jag minns att jag trodde jag skulle dööö av skam!!!

Du har väl broddar Flinxan?!

Jag har molvärk som strålar ner i ljumskarna och låren, småvärk bak i höfterna/skinkorna, trög som f*n i magen, mår illa och har grymmans ont i huve' och redan haft en minidust med kommandoran (jag är så grönjävligt trött på hennes syrliga kommentarer när jag gör sånt som andra gör utan att hon ens höjer på ögonbrynen!) så hur den här dan ska sluta det veta fanken...

• Tant T

Undrar just var alla är...? Nåja, jag har ju ändå svinmycket att göra så det kanske är lika bra att det inte är fullt fart här... Området mellan naveln och knäskålarna gör sig dock konstant, på olika sätt, påmint om att det inte mår som det ska så det är lite svårt att uppbringa energi bara... BTW, har en "matsmältningsfråga"...

• Surfergirl

Hej hopp. Här var det lugna gatan.

Fick med min kollega här på spinningen igår (han är typ 50 bast). Han höll på att stryka med, stackarn. Han har ändå gjort klassikern och tyckte DET var en baggis. Nåväl, på spinningen måste man ju hitta sin gräns för vad man orkar, finns ju definitivt möjlighet att ta ut sig helt. Det gjorde hur som helst han. He he.

T, hur är det med tuggisarna Frukt och Fibrer som man kan köpa på hälsokosten...? Smakar fan, men de hjälper!

• flinx

Spinning + katrinplommon kanske?

Josh Hartnett är ledig! Info som Timisen bör veta! Hon är ju supersåld på den lilla sötisen!

• Surfergirl

En sväng i joggingspåret är inte att tänka på nä? Snyltarn gillar nog inte det. Dessutom är det väl flera meter snö på backen hos dig T... Annars är det ju bästa tipset för att få ordning på maggen.

Svar på tråden Midsommargänget III