• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Rally

Däremot är väl 4042 - 1757 = 2285 intressant (ur den aspekten att vi i alla fall vet vad sifforna står för). 3107 är lite intressant eftersom vi väl inte riktigt vet vad det står för. Siffror är kul tycker humanisten.

• Minitina71

Måste rusa tjejer. Ska fixa till mig lite, gå ut med hundarna (min vovve har sin flickvän här ) och sen till stan och fika med polare.

Later

• Tant T

Swoschningar och som bubblor som går sönder kände jag i v19 (veckan efter UL minns jag, för BM på ULEet frågade om jag känt rörelser men det hade jag vid det laget inte), men bara vid tillfällen när jag typ låg ner, avslappnad, koncentrerad på magen och helt tyst runt omkring mig (dvs när jag gått och lagt mig och sambon somnat! )!

• Rally

Min avancerade uträkning gällde antalet besökare minus de besökare som är inloggade, alltså hur många icke-inloggade som snokar runt på sidorna här. Jag har skrivit i moderatortråden och frågat om klickantalet och återkommer när jag har fått ett svar som jag tycker håller.

• Muntra hundägaren

3159.-9

uppdaterar genom att trycka på uppdateringsknappen. uppdaterar innan jag ska skriva ett inlägg för att se om någon skrivit något emellan

Svar på tråden Midsommargänget III