• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Surfergirl

Flinxans bröllopsfotograf, hon finns länkad på ett annat ställe om jag minns rätt.

Grym!

• flinx

Schysst! Tror säkert du blir nöjd! - jag ska ta kontakt med henne ang lite förstoringar hade jag tänkt... Har ju liksom inte kommit till det projektet än... Tänkte att det skulle få prio om jag nu får ledig tid innan knodd!
    Såg förresten bilder från ett utomhusbröllop med en klänning från den där siten vi gillade här på fl... om jag nu bara komme rihåg vad hon hade för nick... snorgirl eller nåt - återkommer! Snyggt var det!

• Tant T

Tuggisar låter smidigt! Om det funkar!

Jag ska inhandla Dulcolax och Laktulos när jag går från jobbet! Om inte annat är de säkert bra att ha EFTER BF!

Snorgirl!! Vilken fantasi folk har!

• flinx

...och det var faktiskt en felskrivning... tro inget annat! w - r , w - r ligger så nääära!

• flinx

Amerikaner....

Gå till crazy.spray.se/s.asp

och klicka på Visa-knappen vid " Snacket på andra sidan Atlanten.."

Amerikaner intervjuade om vilket land de borde invadera härnäst och de får peka ut landet på en karta...

• toca

Det är ju sanslöst...?!
    Men hur är det möjligt egentligen? Ett helt fokslag KAN ju inte vara sa genombota korkade?!!? Eller gör de ett extremt noga urval innan nagon far visas upp i TV eller uttala sig i tidningar...? Krigstaktik kanske...

Italien... Bra förslag! Särskilt efterssom de trodde det lag i Australien och bästa strategin var att anfalla fran öst... eller var det väst...?

Omöjligt.....

• Muntra hundägaren

Men varför. varför, varför satte alla dumma människorna nålen i Australien . Jag är chockad (även om inslaget ju fatiskt bekäftar mina fördomar!)

Svar på tråden Midsommargänget III