• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

godmorgon,

fick ett sms i morse vid 4 (!) av min pappa att han kommer till sthlm i helgen, JIPPY!

Upptäckte igår att dendär hemska smaken jag haft i munnen i 4månader har försvunnit, så jag tror (& hoppas) att illamåendet börjar bli bättre. Nu kommer jag väl kräkas som en gris bara för att jag skrev det....

• Muntra hundägaren

Morrn, morrn!

Hurra Elin! Tänk om det är så skönt att illamåendet är på väg att ge med sig !! Och dessutom pappabesök - roligt, roligt! Vikken toppendag för dig

• flinx

Morrn morrn!

Hehe hur olika man kan ha det - min mor ringde igår - jag screenade och sket i att svara...

Har så kul i storstan Munter - jag är säker på att vi ses i sommar då det blir västkustfabrendezvous!

• flinx

Men men, vår relation har toppar och dalar! Just nu är hon ego-fixerad men jag känner jag behöver vara det oxå så då är det lika bra men minimal kontakt.
    Har hantverkare på gång hemma! Gut! Ny el dras för tvättmaskin och tumlare - tjohoo!

Insåg att spjälsäng gick att använda som grind för hunden så hon inte stryker emot nymålade ytor! Perfekt!

• Muntra hundägaren

Alla knep är väl bra förutom de dåliga Flinx! Vänder du upp och ned på spjälsängen har du ju dessutom en hundbur! Två funktioner i en . Fast dt förståss - du får inte glömma bort att ta bort barnet

Svar på tråden Midsommargänget III