• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • esther williams

Det var som tusan, har både HG och tant skaffat nya hem! Ett GRATTIS är väl på sin plats!

Jag blir just nu utstirrad av lilltjejen, hon pausar bara för att gäspa emellanåt. När jag bytte på henne förut blev hon helt kär i duschdraperistången och smajlade som sjutton, dagens roligaste grej var hittills alltså en vit metallpinne i taket, morsan får känna sig brädad...

• Minitina71

Jaaaa! Det blev parhusköp för Tanten. Grattis!

Blev också lite tårögd av det Sigge hade skrivit faktiskt. Jättefint.

När åker du Prickis? Var det idag eller imorgon? Oavsett, ha en uuunderbar resa och bara njuut!

• Surfergirl

Jamen visst är det sånt där (som Sigges ord) som får en att tycka att det hade vart läge för ett plus ganska snart, Mini?

• bebbe2005

Grattis till bostad, tanten! Kul!

Sigges blogg var verkligen vackert skrivet -men en liten fraga, vem är sigge?

elin, schysst bostad - dock kanske inte helt ideal som gravid och för en smabarnsfamilj (hur hade du tänkt dig klättra upp till sovalkoven om sisadär 1-2 manader?!?!)

• Tant T

Nu har även jag läst Sigges ord och började natürlich småböla, fjollig som jag är!! Den ska sambon få läsa ikväll!!

Naaajs lägis, Elin!

• Surfergirl

Tror Sigge är författare eller journalist eller båda. Brukar läsa Hanna Flodrs blogg mammamu.blogspot.com/ och hon länkar ofta till Sigge sigge.squarespace.com/ och Silverfisken saintkildaroad.blogspot.com/ som oxå skriver helt ljuvligt. Får en att ångra att man aldrig gjorde verklighet att författardrömmarna. Misstänker att det finns fler här på tråden som haft författardrömmar (med tanke på textkvalitet och språk) ...?

• ElinPeelin

lägenheten såg jag bara på nätet, den verkar härlig, men är tyvärr inte nåt för oss, men vi kanske går dit o kollar lite iallafall...

Svar på tråden Midsommargänget III