• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • OZgirl

Hatar det där jävla msn... kommer inte in idag alls *grrrrrrrrr*

• toca

Nu kommer ni bli avundsjuka!
    Jag har nämligen legat ute i solen i t-shirt idag!!! Häääääärlliga 25 grader i solen mot en läig södervägg. Snön smälter snabbt nu och det droppar vatten fran taken.
    Men det lär ju bli kallt igen innan varen är här pa riktigt kan jag tänka mig...

• HååGe

jag tror ändå att jag vinner tävlingen om vem som är glåmigast! Får man extra poäng om man har en pluffsmage och en rumpa som är totalt oformliga? Har promenerat så fort jag kunde idag, men jag tror att det måste till ändå mer kraft för att någonsin få fason på mig igen. I den här kalla och torra luften blir ju dessutom ansiktet helt krackelerat av torrhet.
    Huliganen pruttar vidare och signalerar att han har sovit färdigt. Blöjbyte nästa.

Varför kommer aldrig min kökskatalog från IKEA? Något att bläddra i när man ammar iallafall.

• Prickiga jag

Välkommen hem Ozzy! Härligt att höra att ni har haft det bra! Efter jobbig höst var ni väl värda en kanonsemester i avslappnande solen. Jag är också på väg, även om jag tvivlar på att solen kommer att vara lika varm och att jag kommer att bli lika brun. Längtar mest efter frukostbuffén... stog ju en man i kockmössa på en av bilderna, så jag hoppas det är en sån jeppe som gör äggen på beställning. Scrambled please! Synd att sambon inte är ngn direkt frukostmänniska, så jag får väl glida ner med nån timmes försprång för att äta undan lite innan han behagar dyka upp! Sticker på söndag morgon!

Nu på eftermiddagen har köparen och mäklaren varit här och vi har skrivit kontrakt och gått husesyn över källare, tvättstuga och sånt. Känns konstigt. Så slutligt på nåt sätt. Nu är lägenheten verkligen inte vår längre. Eller ja, efter den sista mars så ... Efter två och ett halvt år i den här lyan så gjorde vi en bruttovinst på nära 43 %. Inte illa faktiskt... Vi har i alla fall bott gratis den här tiden och lite till

Trodde igår att den första bristningen dykt upp och fick lite panik över det men som tur var visade det sig att gylfen legat emot och skapat en röd strumma på magen. Pust! Om det kommer redan nu, hur skulle det då bli när magen börar anta enorma proportioner?? Men som tur var så var det ju inget. Peppar, peppar

• Prickiga jag

Blir det bra med BUS? Har faktiskt aldrig provat. Brukar doppa fejan i puderburken istället. Egentligen borde vi alla flytta till vårsolen hos Toca. Förstå hur det skulle låta med 18 pladdrande kvinnor utanför gården!! Kanske maken skulle flytta? Nej, det vill vi ju inte riskera, men ser synen framför mig där vi ligger på rad och suger i oss årets första värmande strålar. Vore väldans trevligt. En helg i varje fall... Märks det att jag längtar efter sol och semester? Vi hade ju bokat in Skottland med hyrbil i somras men avbokade det på grund av vad som hände mellan oss, så det var ett tag sen...

• ElinPeelin

Härligt kap med lägenheten pricken! Skönt med ett bra startläge för det nya livet tillsammans!

• ElinPeelin

va konstiga alla bilder är!? Eller är det min dator som är knasig????

• Prickiga jag

Min bild är avklippt på kanterna. Very strange!

Svar på tråden Midsommargänget III