Välkommen hem Ozzy! Härligt att höra att ni har haft det bra! Efter jobbig höst var ni väl värda en kanonsemester i avslappnande solen. Jag är också på väg, även om jag tvivlar på att solen kommer att vara lika varm och att jag kommer att bli lika brun. Längtar mest efter frukostbuffén... stog ju en man i kockmössa på en av bilderna, så jag hoppas det är en sån jeppe som gör äggen på beställning. Scrambled please! Synd att sambon inte är ngn direkt frukostmänniska, så jag får väl glida ner med nån timmes försprång för att äta undan lite innan han behagar dyka upp! Sticker på söndag morgon!
Nu på eftermiddagen har köparen och mäklaren varit här och vi har skrivit kontrakt och gått husesyn över källare, tvättstuga och sånt. Känns konstigt. Så slutligt på nåt sätt. Nu är lägenheten verkligen inte vår längre. Eller ja, efter den sista mars så ... Efter två och ett halvt år i den här lyan så gjorde vi en bruttovinst på nära 43 %. Inte illa faktiskt... Vi har i alla fall bott gratis den här tiden och lite till
Trodde igår att den första bristningen dykt upp och fick lite panik över det men som tur var visade det sig att gylfen legat emot och skapat en röd strumma på magen. Pust! Om det kommer redan nu, hur skulle det då bli när magen börar anta enorma proportioner?? Men som tur var så var det ju inget. Peppar, peppar