• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Prickiga jag

Jo, det är skönt att det äntligen är klart men samdigt... Kändes väldans konstigt och lite ledsamt när köparen gick omkring med sin måttstock och ställde frågor om än det ena än det andra. Ska infravärmen vara kvar? Trätrallen på balkongen? Hatthyllan etc.

Hur är det med dig Elin? Slutat kräkas? Blöda?

• Prickiga jag

Ha, ha! Var inne på din graviditet Elin och läste att du på inrådan av dina 30+vänner köpt nya trosr. Vad blev det?

Själv fyndade jag samma som förut - 3 par low cut boxer på Lindex, så att de ialla fall är nya och fräscha på semestern! Inte så sexiga men i alla fall vita och inte urtvättade grådaskiga

• ElinPeelin

jotack det är bara bra. Idag kräktes jag efter frukost och nu efter middag. Men det är bara en/två hulkningar så det känns betydligt bättre. Tror att jag kommer få dras med detta hela gravningen, för det verkar som att min magsäck redan är upptryckt, så att det "svämmar över" på nåt vis. Det funkar när jag äter små portioner (men blir inte mätt då)
    Blödning har jag bara, där bak, men jag pratade med läkare idag igen, och hon tyckte jag skulle köpa salva receptfritt o prova. Blev det inte bättre så skulle jag gå till VC. Men hon sa ändå att det inte är någon konstigt eftersom tarmen får mera tryck på sig nu och är därför ömtåligare och blodkärlen brister lättare.

• ElinPeelin

ja, jag sprang till affären dagen efter vi sågs o shoppade trosor! Köpte 3-pack låga hipsters på H&M i silkigt material, sen iveckan köpte jag även 3-pack (oxå H&M) i bomull. Super nice!

• ElinPeelin

Vi köpte igår tvätthissen Erik som vi monterat upp. Första steget i "boandet"...
    Har en hel lista vi ska avverka, och det är lika bra att börja, så inte allt kostnader kommer sista månaden.

• Prickiga jag

Aha, silkigt material. Kanske jag borde testa? Har inte så mycket samvaro med sambon ännu. Kanske på semestern?!! Hinner shoppa imårrn!

• ElinPeelin

Fick ett provträningskort på SATS (3ggr) i Damernas värld i veckan. Vet inte om jag vågar mig dit ensam... ska du haka pricken? Lyfta lite skrot

• ElinPeelin

sån man har ovanför badkaret som man kan hänga tvätt på o hissa upp i taket... ja, en tvätthiss....

• Prickiga jag

Verkar ju asjobbigt? Du vet väl vilken tjockis jag är Kanske bara kan joina i bastun och sitta och ljuga lite... fast jag blev helt andfådd sist jag bastade vid nyår. Får kanske sitta närmast golvet så man inte blir för varm!

Svar på tråden Midsommargänget III