• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • OZgirl

Hej på er!

Har läst ikapp nu på FL och har fortfarande en hel del kvar, om man säger...

Är inte preggad utan mensar istället men det är som det är. Går väl fler tåg får man anta.
    Semestern var kanon, vi har inte gjort ett piss på två veckor. Däremot fjällar jag redan apmycket! Skit och pannkaka. Men det var sköntsköntskönt att inte vara här och bara vara med maken. Det behövdes.

Nu ska jag tvätta upp mina åtta maskiner eller vad det blir. Tur att jag har egna vitvaror som jag kan disponera som jag vill!

Puss!

• toca

Oz har kommit hem!!!
    Vi vill veta ALLT!

Jag hade förresten inte haft nagonting alls emot lite solbränna. Även om den flagade en aning...

• OZgirl

Jag är riktigt BRUN! Ser ut som en lagom gräddad pepparkaka, utom på tuttarna och musen. Det är tydligen toplessförbud på praian i Brazil (vilket de istället löser genom att ha yttepyttesmå bikinisar, både uppe och nere), så de vita bröna lyser som fyrbåkar i natten nu!
    Det svåraste beslutet om dagarna har varit "vart ska vi äta middag?", vi har gått längs med stranden fram och tillbaks så vi har väl knallat ca 1 mil eller mer varje dag. Det känns skönt, men hälsenorna protesterade högljutt!
    Köpte tre bikinis till mig själv, görsnygga, och tre badbracker till mannen, också görsnygga. En familjehängmatta som vi ska försöka montera på ballen till i sommar köpte vi oxå. Sen inte så mycket mer, lite kaffe och sprit bara.

Ser inte fram emot att gå till jobbet på måndag, men tänker bara jobba halvdag i alla fall - sjukgymnast och frissan på eftermiddagen!

• toca

Ah!!!! Gud, vad härligt det later!!!! Skaldjuren gick inte av för hackor kan jag tänka mig?

Vill ocksa ha lite strandliv snart igen! Pask pa italienska östkusten är nog det närmsta jag kommer. Och da är det knappast läge för bikini... Men man kan äta gott och ga langpromenad pa standen ända!

• Tant T

Heeeej Ozzy!! Kul att höra att ni haft det riktigt najs!!
    Fast det låter rätt jobbigt att flagna så mycket, det är ju egentligen inte värt att åka bort när man ska lossa skinn så snabbt...! *Men naj, naj! Jag är inte bitter!!*

• Surfergirl

Välkommen tillbaka Oz! Du är saknad. Skönt att ni haft det gott!
    Brun... det är inte jag. Jag är blågrå.

• ElinPeelin

jag har anmält mig till gravadvattengympa som börjar i mars....

OJJ nu snöar det ute!!!

• ElinPeelin

Appropå solbränna:

öppnade min BUS häromdagen och den hade blivit GRÖN?!? verkar mysko, så jag fuderar på att gå tillbax med den (Åhlens egna märke)

• Tant T

Du är alltså Grön Utan Sol nu då, Elin?!

Jag är oxå transparent, obestämbar, så gott som genomskinlig... förutom fräknarna som fortfarande kan skönjas!

Svar på tråden Midsommargänget III