• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Prickiga jag

Ja, ja! Det vet jag ju vad det är. Skyller på miniPricken och Alzheimer light så här på kvällskvisten!

Vi har idag kollat in Kronan på nätet och även skötbordet Tvättbjörne som man har på badkaret. Verkar som om det blir dem! Nu när allt är klart med lägenhet har vi sagt att vi måste börja bestämma oss för barnvagn i alla fall. Kronan har förvisso bara en-två veckors leveranstid, men om man vill ha en annan...

• ElinPeelin

jag ringde på en annons på Blocket idag, på ett skötbord, men hon sa att hon blivit nerringd!!! Så dom verkar vara populära iaf.

Du behöver ingen kondis för att dra lite skrot i maskinerna! gå o köp en damernas nu...

• ElinPeelin

ja, köp tidningen när du åker till soligare breddgrader

• ElinPeelin

vilken resebyrå åker ni med?

• Prickiga jag

Vi åker med STS. Både Fritidsresor och Ving flyger dit på söndagar, men STS hade bättre pris med tanke på vad vi fick samt flyger med SAS. Kolla in vårt hotell:

www.solresor.se/

Borde var länken...

• Prickiga jag

Nope, det var det inte... Ja, ja...

• Prickiga jag

Kanske bara är bra att inte basunera ut vart exakt man ska

• OZgirl

Elinpelin, jag kan henka på och träna, jag har SATSkort. Säg bara till när och var (och vad )!

• Rally

Appropå klickmätaren...

Det här svaret fick jag på moderatortråden:
    "Klickmätaren mäter alla klick i en tråd. Det blir nytt klick om man uppdaterar sidan, går från en sida till en annan i tråden eller om man skriver ett inlägg."

Svar på tråden Midsommargänget III