• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • bebbe2005

nä, sur blev jag nu - ser att ALLA kan ga in i min gravkalender i betaversionen (även fast jag sparar det sa att jag endast vill att vänner ska kunna läsa den)! sa irriterande! betala 2 euro i manaden för att fa behalla den för sig själv - och här pastar de att plustjänsterna endast innehaller saker som tidigare inte funnits i FL - b*llsh*t!!!

• HååGe

Klockan 16.56 - ja, jag satt nog som den där jobbiga gästen kvar i soffan och ammade fortfarande då! Fast nu är jag och spektaklet hemma igen och försöker att leka utan att gossen blir alltför förbannad i väntan på att min middag blir klar i ugnen. Paj från Felix - måste vara världens minsta paj! Får väl skala en morot eller så och äta till. Min bebis pratar och pratar - tror att han berättar om hur gossigt han hade det i Surfers knä idag!

• flinx

Det var jättekuligt med hemma-lunch och man får hemsk gärna sitta läänge i min soffa! LillHG gillade att slagga i den!

• Flodisen

75J - vilka jättelökar. Samon som sitter brevid mig(fast vid hans dator) fnissade bra länge när jag berättade storleken. Han trodde inte bröst kunde bli SÅ stora. Hur går det med ryggen om de växt så mycket. För jag antar att du inte tränar ryggen så mycket mellan kaskadspyorna.

• OZgirl

Bebbe, tror att det bara är tills dess gamla FL stängs ned... då ska plustjänsterna börja funka som det var tänkt. Tror jag!

Har världens nackspärr som kom som ett slag i nacken vid lunch. Nu sitter den i nacken, upp över huvudet som en hjälm, ut på ovansidan av axlarna, ner i överarmarna, ner runt skulderbladen och halvvägs ner längs stora ryggsträckaren. Tänk er en huvtröja med för korta armar och för kort i rocken. Tänk er den gjord av smärta. En sån har jag på mig nu. Jag kan inte skjuta huvudet bakåt eller ens ha det rakt utan halkar in i en gamnackeposition hela hela tiden.

Hoppas att tigerbalsam och vetekudde kan göra susen, annars vete fasen helt ärligt.

• Anemone

Det där låter superjobbigt Oz! Är det extra jobbigt efter att du föll, eller är det ditt gamla vanliga nackont som är värre än vanligt? Jag hoppas verkligen att du ska få den hjälp du behöver snart. Så där kan du ju bara inte ha det!

• toca

Ah, Oz! Det later helt fruktansvärt!!! Tar du värktabletter eller hjälper inte det? Usch, usch...!

• Muntra hundägaren

Men fy bubblan Oz Hänger det ihop med ryggen - jag antar att det gör det . Vad kan man säga annat än "Krya på dig", även om jag förstår att det låter lamt och fånigt...

Jag åt ärtsoppa till lunch och resten av dagen har varit en pina. Aldrig mer ärtsoppa till lunch - jag lovar

• toca

Ärtsoppa. Hmm... Det har jag ätit en matsked av i hela mitt liv och det var inte frivilligt. Käck mentalitet i svenska skolan att TVINGA barn att äta. Fast nagon ärtsoppa försökte de aldrig mer tvinga i mig efter det!
    Kanske är det som med en del andra livsmedel att man maste vara vuxen för att tyck aom det, men jag maste säga att bara lukten far mig att vända i dörren...

Svar på tråden Midsommargänget III