• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • bebbe2005

tja, bilder pa bäbbarna menar jag saklart. 75J far jag se IRL istället

• Pricken i ny tappning

Ha, ha! Annars intressant att få bild på 75 J

• toca

Hahaha! Ja, nagra bilder pa vidundren kan du glömma Bebbe!
    Men Oz, jag hade ocksa 75F till för nagra manader sedan sa alfabetet snurrade snabbt pa... Och I finns kanske inte? Eller...? Expediten var ialla fall oerhört sympatisk, men inte ens hon kunde halla sig för skratt när hon sag mig i min gamla bh där hela degen liksom jäste över. Hmm...
    Nagon gang ska jag sälja dem pa Ebay och sedan frossa i söta puttinutt-bh i olika fina färger med spets och blingbling. Efter amningen av alla 10 är avklarad!

• Timisen

För det första vill jag INTE veta så mycket om tocas spyor...vaffan!!

Sen undrar jag hur in i helvete du kan ha J OCH 75...du borde ju faan bli större runt om oxå? Min moster är en lång, stor o tjock vikingkvinna som gick till doktorn för att förminska sina jättelökar. "Gå ner minst 20 kilo först" ordinerade doktorn "annars riskerar du att vara platt som en planka när du når en mer normal BMI". På en del kvinns sätter sig fettet där o det är ju praktiskt. Men på toca har det satt sig BARA där...du borde kunna gipsa dem o sälja till skummisar på e-bay???

• OZgirl

Öh Timisen, jag kan inte heller se din gästbok - än mindre skriva i den! Det enda du har framme är din presentation...

• Timisen

Va, va, va??? Vad har jag nu gjort för fel??? Munter kunde ju skriva i den?

• Timisen

Nu har jag uppgrejdat betaversionen! Tror jag.

• Timisen

Jag vill åka över till lantstationerade munter o fika...kaffe med bullar. Jag kan fixa bullarna! Det är säkert redan t-shirtvärme hos henne...

• toca

Men guuuuuuud vad du är känslig! Lite spyor är väl heeeelt naturligt! Vänta tills jag börjar posta bilder pa grönt, gult och lila babybajs istället!

Ja, jag fragade ocksa om man inte gar upp runt om ocksa när man är gravid för jag har tyckt att det kännts sa, men hon hävdade att över lag behaller man det mattet om man inte gar upp extremt mycket i vikt. Det är ju egentligen logiskt efterssom bröstkorgen inte ändrar i storlek och lägger man inte pa sig runt den sa behalls storleken. Tja.
    Men en helt normal storlek är det nog inte. Jag fragade hur alla silikondrottningar gör och hon hävdade att de haller sig till trekants-bh och sant. Inga kupor där inte... Sa jag lär nog tillhöra det utdöende dinosauriesläktet ända.

Gipsa och sälja... Hmm... Tja, finns det folk som betalar för använda trosor sa känns ju det här nästan som en lyxprodukt i jämförelse! Uppblasbara Barbara far konkurrens med Toppiga Toca!

Svar på tråden Midsommargänget III