• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Rally

Skönt att höra att Toca är sig själv igen!

J!!! Milde Moses! Och jag som trodde att DD var det största som fanns...

Bebbe - visst är linser oslagbart bra vid lökskalning! Jag jublar varje gång jag skalar en.

• Pricken i ny tappning

Fast det är normalt att gå upp runt om! Man blir bredare och både lungor och revben breder ut sig för att ge plats till alla stackars inälvor som knuffas undan av växande parasit! Jag gick ganska snabbt upp en storlek runtom och även om jag både är och känner mig stor runtom, så var det till en början inte viktökning i den bemärkelsen utan kroppen som omformade sig...

• toca

Det var väl det jag tyckte att jag upplevde ocksa Pricken!! Fast jag har än sa länge klarat mig med att ga fran innersta till yttersta hyskan men vi far väl se hur länge det haller.

Men ärligt talat; SA onormal kan jag väl inte vara? Det maste väl finnas fler som ser ut sa här? Far försöka söka lite sympati hos CM kanske...

• OZgirl

Toca, på Twilfit kan man köpa en "förlängning" till bh-omkretsen. En sån ska jag skaffa!

• toca

Ja, jag har ocksa sett sadana nagonstans. Pa nätet tror jag. Smart idé!

• OZgirl

Säg till om du vill att jag ska skicka ner! Två eller tre hyskor, vit eller svart!

• toca

Tack vad gullig du är!!!
    Jag hojtar om det börjar ta emot här!

• toca

Äh, va 17! Det skulle vara en gubbe som räckte ut tungan och sa blir det en smilfink istället!

Svar på tråden Midsommargänget III