Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • esther williams

Å, jag har varit i nordstan (eg. bara åhléns) just o det var ett helsike att ta sig dit! jag mitt nöt tänkte att jag bara skulle gå till och från spårvagnen, dvs bara några hundra meter men föga hade jag räknat med 15 cm djup slask PÅ isbana i nedförsbacke på väg dit och spårvagnsstopp så jag fick släpa mig och vagn fram en hållplats. uäk!

• Timisen

Jaa, inte har jag accepterat att man är singel igen...jobbigt bara att skriva det Men jag försöker se till livets andra glädjeämnen...bla bla bla...

Som t ex att det är världens tv-kväll ikväll..jippi!

Har funderat...kan man inte ta medicin MOT äl och spara på äggen?

• Muntra hundägaren

Nej men! Timisen! Så roligt! Är det välkommen tillbaka eller bara ett tillfälligt inhopp? Vilket som är ju i och för sig trevligt

• flinx

Allvarligt... tillbaka från stan: amningsplagg - obefintligt eller UÄK!!

Och jag har gått och dreglat över alla plagg som jag lika gärna kan skita i för jag ska vara amningsko i vår och dessutom gå på föräldrapenning... igen.
    Gnäll gnäll - TV kväll? Hm låter bra - ska kolla vad som går!
    Mannen är äntligen hemma från jobbet och står och lagar mat - bra för kinkig fru.

BM- besöket gick på 10 min. sammanfattning: ua (utan anmärkning).

• Muntra hundägaren

Usch Flinx! Det låter som att du har haft en klassisk pestdag! Tyvärr kan man ju inte göra något åt sådana - det får helt enkelt bara bli kväll och natt och em förhoppningsvis skön sömn och hoppas på att morgondagen blir bättre!

• HååGe

Flinx - du kommer säkert att gå ner i vikt rekordsnabbt! Satsa på snygga brallor, kjolar och snygga cardigans! Det kan alla amningskossor ha! Stövlar likaså. JAg använde två par stövlar som gravid och får ju erkänna att fötterna var lite svullna så nu måste jag ha sulor i stövlarna. Nåväl - just nu är det ju bara gummistövlar som gäller (vädret här är deppigt värre alltså).
    Härom dagen köpte jag iallafall ett turkost linne och en turkos volangkjol som jag skall vara snygg lattemorsa i till våren. Linnen är skapliga att amma i!

Jag är jättesugen på skinnjacka! Har aldrig ägt någon men tänker just nu att en mellanbrun skinnkavaj eller lumberjacka skulle vara preciiiis det jag behöver. Man får ju sina fixa idéer.
    Dagens spaning annars (får se om någon håller med mig). Vill man inte ALLTID ha bara ETT par jeans till? Letar man inte alltid efter ett par snyggare jeans? Jag är iallafall ständigt på jakt trots att fem par hänger i garderoben. Är ju lost på marknaden sedan tio år tillbaka. Acne och Fornarina och coola Anna och gud vet allt. Har ni koll på detta?

Ser ut som white trash idag annars. Mjukisbyxor och ett fleece som inte matchar. Har iallafall målat naglarna.

• Muntra hundägaren

Man kan väl egentligen aldrig få för mycket kläder eller hur! Eller varför har man åtta svarta kavajer hängande i garderoben - nästan identiska dessutom

• HååGe

Jag gillar också kavajer, men har bara en svart och den börjar bli ruggigt gammal. Man är ju rolig i det att man ofta köper flera plagg av samma sort. Svarta tröjor....

Svar på tråden Midsommargänget III