• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Rally

Nä, det är som vanligt. Enormt törstig och ont i rattarna. Ja, det nya är väl att öm har övergått till ont. Vaknade i natt av att jag hade rullat över på mage och höll på att helt mosa den vänstra av dem. Aj aj! Det gjorde verkligen jätteont. Och så fes jag förskräckligt illa på kvällen. Upprepade gånger. Det gick inte att SMYGA ut en liten luktfri. Vi fick vädra. *nu skulle man ha den generade gubben*

• ElinPeelin

haha Rally! Fisar är roligt, särskilt när man är gravad!!! Jag hade oxå fruktansvärda långtradar mökar i början

Igår var jag på gravningsVattenGympa och det var riktigt kul, och jobbigt, men inte FÖR jobbigt. Helt klart ett sätt att träna som jag kan tänka mig utan att vara gravad. Det var kul och träffa och prata med andra gravade i olika storlekar, och få dela info med. Man tittar på varandras kroppar i duschen och blir imponerad av hur olika alla är!

• Anemone

Kul att du gillade vattenjympan Elin!

För flera år sedan hamnade jg mitt i en flock gravade fruntimmer i omklädningsrummet efter ett jympapass. Det skulle visst vara gravidjympa efter mitt pass. Det kändes urskumt att vara mitt bland alla dessa stora nakna magar. Jag kände mig rätt felplacerad om man säger så.

• esther williams

oh, tack, tack, vilken överraskning, hade inte tänkt på att man kan ha nick-namnsdag också! varje anledning att fira ska tas tillvara på!

vattengympa låter suvve Elin! önskar faktiskt att jag hade gått på det istället för mesyogan jag dessutom drog med flinx och hg på (förlåt!). tränade ogravad vattengympa några månader för några år sen, i en ambitiös fas i livet , och det var jättebra vill jag minnas.

trist med ont in the boobs, rally, minns hur det var att plötsligt behöva ändra sovläge, soffläge, bh-vanor... det är ju inte samma för alla men min lugnade sig sen efter ett tag, när de hade kommit igenom en första växtsprutt.
    Jag pruttar fortfarande. pinsamt men sant. what to do?

• Anemone

Om man inte är sugga. Då har man typ 12 st.

• Coccinelle

Prutt prutt

Det blev ingen sovmorgon trots ledig dag, de kom och lagade dorren tidigt imorse vilket i och for sig var pa tiden. Ytterdorren har varit sne sedan vi flyttade in och det har bara blivit varre med tiden, man var tvungen att lyfta och dra for att oppna och stanga. men nu ar det fixat!

Pa vag till London, Anemone busy woman! Nasta gang kan de val skicka dig till Paris eller det kanske ar du sjalv som bestammer vart du ska aka?

• toca

Du har mitt medlidande Rally! Ont i brösten gör... ehh.. ONT! Mitt gick över nagon gang runt vecka 12 tror jag. Glöm inte att smörja dem sa de förbli supersnygga! Och köp ny bh sa de far plats!

Hälsar Barbie...

Svar på tråden Midsommargänget III