• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Tant T

Moss! Det snöar som f*n här! Men det är i alla fall fredag!

Sambon har dragit iväg på jobbkonferens med nån finlandsfärja och kommer hem först imorgon kväll... Vad tror ni, ska man behöva vara misstänksam?!

Jag mår så där idag (eller senaste dagarna eg.) , fattar inte riktigt vad det är men jag antar att det är snyltarn som växer och vänder på sig... Finns det några "tecken" på att den vänt sig, typ mer ont i pullbenet, hugg och stickningar neråt och i höfterna, osv.?

Nä, nu ska jag se om jag hittar lite bilder från igår...

• Muntra hundägaren

Alltså: det positiva med Finladsfärjor, skulle jag tycka, ur otrohetsperspektiv är väl att de är så sunkiga och äckliga så eventuell attraktion inte kan uppstå överhuvudtaget

• toca

Och har man världens bästa Tant hemma sa lär inte gänget pa Finlandsfärjan locka särskilt mycket!

• toca

Allas var Esther har ju namnsdag idag! Grattis!
    (Nej, jag vägrar inse att ni har andra namn ocksa!!)

• Tant T

Ja, eller hur Toca?!! Det var precis det jag ville höra!! Och så har han ju världens bästa baby-to-be-born som väntar så jag tror inte sannolikheten är så stor... Eller ok, det ska vara det där icke-existerande sexet då... Öh... hjälp!

Grattis Esthur!! Du är väl den enda av oss som har ett nick med namnsdag! Nä förresten, Elin och (Mini)Tina oxå!

• Rally

Grattis Esther!

Igår hade jag en urtrevlig lunch med Anemone och sen gick jag hem i solskenet (3 km). Underbart skönt! Och idag... nä, det är bara SÅ deprimerande med mer snö. *sticker och drar täcket över huvudet*

• Anemone

Ja, hu vad det snöar! Igår eftermiddag var det ju strålande fint. Om det inte hade varit för att jag måste fixa det sista inför min Londonresa så hade jag jobbat hemma i soffan idag. Host host.

• Anemone

Hur mås det idag Rally? Några symptomer?

• HååGe

Gratulerar Esther och så vill vi passa på att tacka så väldigt mycket för pekboken vi fick igår!!!
    Tanten - jag tror inte att det är ett tecken på vändningen i sig, men när barnet börjar sjunka längre ned i bäckenet så kan man ju helt klart få körningar i ljumskarna och känna ett tryck mot bäckenbotten och få lite ont i symfysen (alltså överst på blygdbenet). Jag tror att Pricken skrev att hon började känna sådant nu.

Svar på tråden Midsommargänget III