• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • flinx

Jysk har säkert billigare än tygaffären jag var på! Men i babybutikerna ska de ju ha 150 spänn och uppåt. Den minsta bit de saluför där räcker knappt till att täcka vagnens botten! Stjärtlapp typ! Jag slog till på 2 m och bredden var nog 140cm för 99kr metern. Har hört att man på ställen som Ullared kan shoppa loss för 49:- metern!

• ElinPeelin

jag köpte ett lakan, så det är 200x90cm, vitt, för 149kr. Fanns även 200x180x5cm för 199kr.

• ElinPeelin

jag tycker nog att flinxans leende har blitt bredare å?

• Muntra hundägaren

Ny Elin! Välkommen du jättekanin! Nu kommer jag drömma mardrömmar om stora stora tänder som ganger morötter utav bara tusan även på dagarna .

Vad är DH - dashållare

• Rally

Nä, de desperata hemmafruarna. De har varit hemma hos både Toca och mig och filmat.

Vad gäller räknamensdagsdiskussionen kan jag trots utredning inte bidra med mycket. För mig flödar det från dag 1.

Jag har varit på mitt livs första spinningpass idag och ligger nu på sängen som en liten darrande hög. Uff! Det kallas visst mjölksyra... Sambon (med dåligt samvete för att han drog med mig?) kommer med choklad.

• Surfergirl

Idag har Bert och Berta namnsdag. Undrar om de namnen nånsin kommer tillbaks på topp-tre-listan...

• Tant T

Ha ha Surfer, jag föreslog dessa namn imorse till mannen och sa att vi blir åtminstone ganska ensamma om ett ha ett barn som heter Bert/Berta! Han bara stirrade på mig...!
    Och så ligger han för övrigt på operationsbordet just nu, min lilla plutt! Men det skulle gå på ett kick vad jag förstod och så får han åka hem ett par timmar senare, så det går nog bra!

Vad tyckte du om spinning då Rally?! Visst är det kuuuuul?!

• OZgirl

Jag har en vän som av okänd anledning kallas för Berta... han heter egentligen Anders. Ska nog skicka en liten gratulationshälsning till honom!

Varför ligger herr Tant på operationsbordet? Ngt allvarligt?

• Muntra hundägaren

Bert hette min kalssföreståndare i högstadiet så det går bort, bort, bort, men berta tycker jag faktiskt är riktigt sött Kanske inte så kul för barnet när det blir tonåring, men en liten flicka och sedan en stentuff kvinna i trettioårsåldern kan jag se för mitt inre

Operation Tanten - vadandetta?

Svar på tråden Midsommargänget III