• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

Ny dag, och jag är TRÖTT. Tryckt i mig fil och nån macka. Skulle varit skönt med en sovmorgon....

Imorgon bitti ska vi på UL och det ser jag fram emot, samtidigt som jag är rädd, att det ska vara nåt fel...

Nepp, nu måste jag borsta tänderna (& kräkas lite ) sen iväg till jobbet.

/E

• Tant T

Kul med UL, Elin!! Det kommer att gå bra, ska du se!

Jag blev frissad igår och är hyfsat nöjd! Förutom med priset men det är man väl aldrig! Sen var vi till banken och fick lånelöfte även från Föreningssparbanken (hade ett sen tidigare från SBAB) så nu gäller det att räkna, klura och bestämma sig! Nån som är bra på sånt?

Sen har jag sån värk i höger höft och ner i benet emellanåt så jag tror jag blir tokig!! Inget är bra, inte att sitta, inte att gå, inte att stå, nada! Jag fullkomligt HATAR att ha ont, särskilt molvärk, som inte tabletter riktigt biter på! Blä!

Thanx för i söndags BTW! Jag gillar er SKARPT! Puss på er!

• Surfergirl

Hej hej!

Jag kommer inte ut med min bil så jag får jobba hemifrån idag! Det är isgata och vi är inte prio 1 för sandbilen tydligen.

Så synd...

• Surfergirl

Eller hur...

Har du specifika frågor ang husköpet och räkneklurfrågor; shoot! Kanske kan jag hjälpa till med något. Jag är ekonom OCH husägare.

• flinx

"... och använder colgate"
    Stora grejer T! Surfer har ju varit med i hussvängen läänge! En annan som bor i hyres tycker det där med stooora lån känns super läskigt! Men snart är man väl där med de ultimata vuxenpoängen! Gjorde ett vuxenpoängstest som jag hittade här på fl och fick rätt höga poäng. Men som gift, med hund och ica-kort når man långt!

Kul med UL! Vårt gick ju rätt fort och Tantens oxå om jag inte minns fel så klura på frågor om du har några innan! Men nojjar gör man ju till en liten del alltid. Min fundering just nu är varför fötpartiet känns som en stor klump vilket förstås bara kan betyda dubbelihopväxt klumpfot...

• ElinPeelin

Ja, men vet ju inte ens om krabaten lever där inne...

Man har ju lust att montera in nån diod som indikerar lite då o då att det finns ett liv eller känner rörelser.

• bebbe2005

god morgon tjejer! var ocksa ute och svävade pa nagra andra sidor (sorry!) och upptäckte att det finns ett nytt FL, visste ni det? undrar bara vad som händer om man godkänner villkoren där, kan man fortfarande använda gamla eller när är det egentligen tänkt att de ska växla fran gamla till nya?
    förresten, läste i fredags att toca satt pa balkongen i t-shirt och njöt av värmen - hmm, vi bor ju inte langt fran varandra och jag tror att hennes hormoner maste ha kokat, för vi hade -8C i fredags, sa var inte direkt varväder...

• flinx

Ja, Elin, jag erkände ju för bm _efter_ vi hade lyssnat på hjärtljud (i v23) att jag hade varit nojjig över att inte ha känt nåt... nån vecka eller två därinnan var lite smånojjiga för jag tyckte verkligen inte jag kände nåt.

Vikken brud! Fast att folk tror på allt de läser på nätet säger ju oxå endel...

Svar på tråden Midsommargänget III