• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • toca

He, he, he, he.... Ska leta reda pa mitt inlägg fran bim -5 eller vad det nu var sa kan du ju jämföra Munter!

• Surfergirl

Jag minns att det var mycket snack om lökarna sist det begav sig Munter! Hur känns lökarna nu?

• Rally

Visst var det Munters bröstvårtor som höll på att "knoppas av"?

• Tant T

Ozzy, jag hade oxå spotting i ca 2 dagar och räknade väl egentligen från det att spottingen blivit åtminstone lite mer "sammanhängande"... Men å andra sidan genererade det en "riktig" mens på bara 2-3 dagar!

• Rally

Ja, jag har ju inga som helst förhoppningar om denna månad (eller jo, lite..). Klämmer emellanåt på brösten som jag tycker är större (patetiskt värre) och har ju ingen aning om hur det kan kännas att vara gravid. Dock skulle jag ju väldigt gärna vilja veta det (som jag pratade med Munter om).

• bebbe2005

Haller stenhart tummarna för er tva, munter och rally!

Oz, räknar alltid första dagen, oavsett mängd - om det är rätt eller fel, är visserligen en annan fraga, men helt klart enklast sa!

jaha, du toca, skylla pa dimman ja, nära flygplatsen är det ju ofta dimmigt, men snart nangang kanske den lättar! har du varit o akt skidor nanting, förresten? är ju extremt sugen och funderar pa om jag dock ska skita i läkarens rekommendation... sa farligt kan det ju inte vara, eller? har statt pa skidor i 30+ ar, sa är ju inte nybörjare precis...

• toca

Det närmsta fysisk aktivitet de senaste tre veckorna har varit en runda till affären (mannen körde) och jobb en lördagförmiddag (vilket ledde till en sovorgie pa fyra timmar pa eftermiddagen). Skidakning har liksom inte varit aktuellt...
    Idag är jag jäkligt stolt att jag suttit upp i flera timmar nu! Det var lääääänge sedan!

• Muntra hundägaren

Visst var det mina bröstvårtor som såg ut som om de var på väg att knoppas av. Små och smala längst in mot vårtgården och skitstora och feta längst ut. Totalt okänsliga också. I normala fall räcker det med att andas på dem för att jag ska gå i gång, men då spelade det ingen som helst roll vad man gjorde. Munter reagerade nada

Nu är brösten annorlunda på ett annat sätt - overkligt stora vårtgårdar, och ständigt hårda bröstvårtor.

Självklart tussar och nojjar man sig - herre gud, man vill ju inget annat än vara gravad och få barn!!

• OZgirl

Mitt i all dimma och drivis och skendräktighet och symptomer och kräks och annat lull-lull kan man drömma sig bort här:

www.webbkusten.com - tjusiga bilder från ostkusten!

Svar på tråden Midsommargänget III