Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • flinx

HG-gumman! Säg bara till som kommer jag kilandes med lite fika/lunch hem till dig! Det blir säkert bättre så småningom! Jag försöker förbereda mig på allt det där men det är nog svårt. Har förresten inte tvättat håret än eller borstat tänderna och har precis upptäckt en liiten vätskedroppe på t-shirten på höger sida... och det är utan barn! Vart ska det ta vägen!?

• Timisen

Den 20 januari i vecka ? rörde sig Flinx smidigare än jag och jag är iof inte balettdansös men inte ett 100%-igt kylskåp...jag ska börja springa tror jag.

• toca

Flinx, jag börjar bli lite nervös inför bebis nr 4 nu! Snart är det DAGS!!!!!!
    Megasnart!!!

• Timisen

Vaffan...tycker ni ingenting om landstingspolitiken??? Alla utom HG borde orka tycka nåt?

• toca

Flinx är ingen normal människa och ingen man bör jämföra sig med!
    Titta bara pa hennes flin! Sa töjbart som det är kan man ju tänka sig resten av kroppen!
    Dessutom har hon fejkat hela sin graviditet och kommer snart plocka ut kudden och mjölkpaketet som hon gömt under tröjan och släppa in storken med guldklimpen genom bakdörren.

San är hon!!!

• Tant T

Har inget att säga om landstingspolitik förrän jag fått mat i maggen!! Mer än att den sucks!!

• Timisen

Okej, bra då röstar du o jag bort de jävlarna vilka det nu var i våra landsting mini...

• Rally

Appropå HG... Det finns minsann en "Bree Van De Kamp" här på forumet. Under Kost och motion är hon trådstartare till 10 000-steg-om-dagen-tråden. Förvirrande! Vi har ju vår Bree redan. En till blir för mycket att hålla reda på. Hur skulle en diskussion mellan HG och FL-Bree se ut? Samma bild för varje inlägg. Jag tycker att hon den andra kan byta!

Svar på tråden Midsommargänget III