• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • OZgirl

Toca, om du ser lite grön ut i ansiktet, sover dina 17 timmar och spyr de andra timmarna så behöver du inte outa så mycket - säg bara att du fått die Winterklöksjuka geschnitt!

Kul att höra ifrån dig dock, oro fanns att nåt skulle ha hänt dig och er.

Kräkskramar på dig!

• toca

Tack OZ! Vad gulliga ni är som oroat er för mig! Vi är okej allihop, men jag tänkte jag skulle bespara er mitt gnäll och höll mig till min graviditetsdagbok istället...

Men idag sitter jag minsann vid köksbordet och knaprar knäckebröd med gott humör!
    Vi har wireless Internet här hemma sa jag kan egentligen ligga i sängen och surfa, men det känns inte helt 100 att ha datorn pa magen och veta att internetsignalen gar... igenom magen...? Eller? Är jag löjlig? Det är väl detsamma som med mobiler och vad vet jag, men de har man ju inte PA magen timmar i sträck. Hmm... Ja, ja.

Är det inte nagon som har bim snart sa man kan fa nagon att halla tummarna för?!?
    Fast jag kan ju a andra sidan halla dem för FLinxens bf! Och Elins vul! Far ni nagon bild nu Elin?

• OZgirl

Ja, min BIM är inte förrän i nästa månad typ - har precis haft mens (eller har fortfarande)!
    När ni räknar/räknade cykel och så, räknar/de ni då från första spottingen eller första störtfallet? Sen mitt mf har jag två dar när jag bara blöder lite, sen på dag 3 börjar jag blöda mycket mycket. Ska jag räkna från dag 1 eller dag 3?

Kroppen verkar ha ställt in sig på en 28-dagars cykel igen iaf, tack och lov. Jag tänkte testa med ÄL-stickor den här månaden för att se att den ligger kvar där jag tror att den ska vara. Osis är att maken jobbar natt den veckan jag tror jag har ÄL! Ahja, vi får väl köra på de kvällar han faktiskt är hemma så gott det går.

• Muntra hundägaren

Jag BIMar på söndag (dag 28). Är skendräktig som vilken tik som helst . Illamående. förra veckan varje kväll, från och med igår även hela dagarna, svullen om magen och molvärk som sitter i konstant och även drar ner mot benen, konstiga bröstvårtor (började redan denna cykels sista mensdag), sur utav bara faan och trött, trött, trött, trött.

Förmodligen är ju allt detta bara skendräktighetssymtom. Sambon hävdar dock att han prickat rätt och så ler han världens mest fåniga, men naturligtvis gulliga leende

• Muntra hundägaren

Oz - jag räknar alltid från första dagen, även om det skulle komma lite tror jag! I mitt fall börjar störtfloden direkt - ingen förvarning what so ever

• Rally

Och jag är på dag 29... men tror inte att jag hade ÄL denna månad så det lär ju vara kört.

• toca

Munter....! Jag vet ju vad jag tror!!! Känner liksom igen beskrivningen...

Rally... Dag 29, men utan äl. Hmm... Svarare att gissa. Men man blir ju ännu mer besviken när den är sen. Jag hade en sadan manad i höstas och var da fyra dagar sen. Inte kul...

Oz - Kan inte hjälpa dig i fragan. Jag är mycket för "0 eller 100" sa ingen spotting här inte.

• Surfergirl

Då tror jag på Rally och Munter denna månaden. Hoppas det blir nåt.
    Jag har oxå sådär Oz, lite halvfjösigt först och sen störtfall på dag 3 typ. Har oxå undrat när man ska räkna från.

• Muntra hundägaren

Det konstiga är att jag inte alls kommer ihåg hur jag upplevde tiden före min förra BIM som ju resulterade i gravning. Jag har för mig att jag mådde helt normalt. Någon av er som kommer ihåg hur jag mådde?

Detta är ju förmodligen skendräktighetssymtom - jag kan tänka mig att kroppen ännu mer efter ett MF reagerar starkt och konstigt. mensen var ju helt fucked up - störtflod i en hel vecka för att sedan på natten mellan lördagen och söndagen stänga av sig och sedan producera normala flytningar.

Well, den som lever får se!

• Muntra hundägaren

Rally tror jag också stenhårt på! Och jag skulle bli så glad för din skull om det verkligen är så! Kram till Rally!

Svar på tråden Midsommargänget III