• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Muntra hundägaren

Och vinnare blev Oz! Grattis tjejen! Tack alla andra som kämpade - Elin, HG och Flinx

Idag blaskväder - man kan ju egentligen bli olycklig för mindre . Lycka till på VULet imorgon! Det kommer gå kanonish - I am sure! Jag hade inbokad vultid till den 10:e. Dum som jag var skrev jag in alla inbokade tider i min agenda - det har jag i alla fall lärt mig till nästa gång att man inte ska göra

• Tant T

Surfer, jag skriver ett meddelande till dig ikväll när jag har siffrorna framför mig!

Kan nån tala om för mig varifrån man får energi till att ta tag i alla brådskande jobbgrejer?!! Det är tamejsjutton helt omöjligt!! Och snart är det kö utanför mitt rum med alla som väntar på grejer!!
    Det är väl antagligen för att det är så mycket annat som surrar i huvet nu och en massa grejer som behöver fixas ganska per omgående och beslutas om osv. så jobbet får helt enkelt inte plats i mitt liv just nu!

• flinx

Tjena bebbe! Hon hade väl ett hrön i lä, mörkmålad träpanel, duntäcke och reflekterande speglar uppsatta!

I götet är det SOL idag och termometern på solsidan visar *springer och kollar* 13 grader! Najs. Jag ska ge mig ut på en liten sväng.

• flinx

Tanten - det slutar inte heller (neggo-Flinx). Jag hade ju chefen vid min dörr och nya uppgifter några minuter innan jag skulle gå. Har fortfarande några småsaker som jag tänker fixa på distans...

• bebbe2005

vi har snöstorm ute, sa toca kanske ligger och trycker tills varen kommer ater

men det verkar som om hon mar rätt illa och när hon inte mar illa sa sover hon... aktivt värre! Kan ju inte pasta att jag är avundsjuk, har kommit fram till att jag tycker det är helt underbart att kunna njuta av graviditeten, och nu när jag snart närmar mig första strecket, sa att säga (v12), sa börjar njutningen verkligen ta fart!

Flinx - njut av de dagar du har för dig själv, är ju inte manga kvar nu!

ElinP - du ska se att den vilar upp sig inför morgondagen, när den hektiskt kommer vinka till mamsen och pappsen!

• Rally

Sol??? Du skojar Flinxan?

Här är det -0,4 och med något obestämbart som ramlar ned från skyn. Jag har verkligen ingen lust att gå ut idag.

Ja! Var är Toca? I dimman? Och Binkan?

• Surfergirl

Ah, Estocolmo har fått det vädret vi hade igår. Här är det fint, kan jag intyga. Det är inte Flinxan som ser i syne.
    Måste ut och gå på lunchrasten. När man jobbar hemifrån måste man ju se till att verkligen vara nåbar, så man inte förbrukar förtroendet lixom. Vågar bara smita ut mellan 12-13 således...

• toca

Hej pa er snyggingar!

Jag lever! Mer eller mindre... Som bebbe skrev sa har jag egentligen bara tva lägen just nu; Kräkas - Sova. Pillren jag fick funkar helt okej, men resulterar i att jag sover sisadär 15-17 timmar / dygn och är helt groggy de aterstaende timmarna. Har i princip tillbringat tre veckor (eller vad det nu är) i sängen nu. Blä!

Och de där fruktansvärda anklagelserna att jag skulle ha LJUGIT om vädret?! VA? Jag bor pa rätt sida dimman bebbe! Gratt i stan, sol hos oss! Och det VAR faktiskt 25 grader pa termometern som var placerad i solen, mot en södervägg och i lä! Sa det sa! Men idag snöar det även här.

I övermorgon kommer fyra kompisar hit sa da blir det dags att komma med första outandet. Inte mycket till val när de väntar sig en orgie i vin och öl. "Äh, jag är inte sugen..." kommer inte funka! Lite tidigt, men vá 17.

Puss pa er!

Svar på tråden Midsommargänget III