• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • toca

"Ständigt ömma bröstvartor..."
    Jag bara leeeeeeeeeer!!!

• flinx

Mkt tutt-snack!

Wonderbar dag idag! Jag var nog lågtryckspåverkad igår för idag är allt mkt bättre!
    Har shoppat och lunchat med en kollega. Handlat plastad frotté på metervara (spännande va! ) symaskinsnålar (körde av näst sista igår) och lämnat igen Apotekets bröstvärmare då jag köpt för stora (M/L). Uj vikken spännande lista! Intressant var att apoteket inte saluför storlek S! Hmpf diskriminering för oss smålökade.

Vill påminna alla att jag trodde jag omöjligen kunde vara gravad den månad jag blev det pga knappt existerande sexliv och inget utslag på äl-stickor... Bara så ni vet.

OZ - jag skulle räkna första dagen du blöder. Jag får som Munter, störtflod dag 1 som ebbar ut under dag 2 och 3 så hos mig är det liksom inte heller nån tvekan.

Åk skidor Bebbe. Det hade jag gjort. Du vet säkert själv dina begränsningar och hur du kan anpassa åkningen för att känna dig lugn. Jag menar det finns tusen risker i vardagliga livet oxå. Du kan bli knuffad på gatan oxå eller falla på en isfläck men allt är en sannolikhetskalkylering och en riskbedömning!

• Flodisen

Jag räknar mensen första dag från då det börjar rinna på på riktigt. På FF står det att det är så man ska räkna. Alltså, behövs bara trosskydd så är det inte mens, blöder man mer så är det mens.

Egentligen så spelar det väl ingen roll bara man gör lika helöa tiden... Fast vänta nu, det borde visst spela roll när man ska ta blodprov och mäta halten av vad-det-nu-man-mäter. Men det borde ni utredningestjejer ha koll på ??!?!? Hur säger utredningsläkarna att man ska räkna? Det är ju vissa prover som ska tas på speciella dagar i cykeln...

• Flodisen

Ihh jag är beskärd. FL har tagit delar av mitt ansikte och min rumpa Vaar jag för bred??

• ElinPeelin

Jag tror oxå stenhårt på både Rally och Munter (& Ozzy även fast hon mensar ) denna gång!!
    Har en teori om Munter: förra gången så var det kanske en pojke, och denna gång kanske det är en flicka. Därav illamående?!?! JAAAA, det hoppas vi allihopa!!! Munters knoppande bröstvårtor kommer gå till historien! Man har liksom en galen bild i huvudet hur dom ser ut!!

Vad jag kommer ihåg av förra gången, så mådde du som vanligt, fast du tyckte dina bröstvårtor va sååååå "konstiga" hela tiden, fast du sa att du säkert inte va gravid.. så va dom så "konstiga"..?. alla vi förstod --men det gjorde inte Munter förrän det testades flera gånger

• ElinPeelin

jag köpte oxå plastad frotté igår, fast på Jysk (ja... jag vet... Tussens favvo affär...)

• Muntra hundägaren

En gammla pojkvän var hypokondriker. Vi var tillsammans i fyra år och han hann nog smitta mig en del under de åren - när brösten var konstiga sist klämde, kände och masserade jag dem som en galning faktiskt - var övertygad om att det var bröstcancer

Svar på tråden Midsommargänget III