• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Minitina71

Ska faktiskt ta mig iväg och köpa en ny skrivare. Vår gamla pajade för ett tag sen och den var inte särskilt dyr så att lämna in den och få den fixad kommer förmodligen att kosta mer än vad den kostade att köpa från början. Ska köpa en liite bättre denna gången. Skrivare är ju inte så dyrt nu för tiden som tur är.

Kommer jag missa någon viktig info nu tro...?

• Rally

Tåget inkommer 11.50, så med några spänstiga steg kan jag nog vara där 11.55. Sätt dig vid ett bord och tugga i dig ett bordsben så kommer jag strax.

• ElinPeelin

HG, jag har ju aldrig träffat dig IRL, men jag är helt övertygad om att du är normal som känner det du gör. Bree är inte perfekt hon heller, även fast hon ser ut att vara det
    Man läser ju om folk som tar livet av sina bebisar, men det är INTE normalt!

• Muntra hundägaren

Elin! Hur känns det nu när du vet vad det är för en liten pärta som bor i magen?

Mini - vi köpte en ny skitbillig skrivare för en månad sedan. Guess what! Den har redan pajjat (kanske beror på att jag skriver så jävla många jobbansökningar ). Nu står en dyring på inköp nästa gång och så får man väl hålla tummarna och be till gud om att den inte pajjar

• Minitina71

Den jag tänkte köpa är inte den billigaste på marknaden men definitivt inte den dyraste. Andra tar runt 2000 för den men Clas Ohlson säljer den för ca 1500.

• ElinPeelin

Könet spelar ju ingen roll egentligen, men helt plötsligt så känns det bara så VERKLIGT! Ska kanske börja köpa dom första sakerna nu känner jag. Jag är verkligen jätteglad att den levde över huvudtaget!

Svar på tråden Midsommargänget III