• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Minitina71

Men Eeeelin dåååå!!!
    Säg det nu då! Precis kommit in efter runda med vovven och FÖRVÄNTADE mig att få vet nu!!! Men nähä.

• Tant T

Men vad händer här?!! Elin, din fisförnäma skithög!!
    Först o främst, grattis till långt, bra och ordentligt UL!! Tur att inte alla får ett sånt som jag o Flinx hade!
    I övrigt är jag nyfiken så jag håller på och spricker men tänker inte tjata!! Eller... öh... PLEEEEEZE TELL!!!!!!!!

• Rally

Orkar du hålla dig till 11.55 så att mitt tåg hunnit in, eller ska jag åka tidigare?

• Muntra hundägaren

Elin! Du har övertagit mitt gamla BF!! 14 juli är ju dessutom Vickelipickanpirans födelsedag så då kanske du och vår kära Slivia får något gemensamt! Jag tror att du har en liten kille i magen

• HååGe

Flinx - om du undrar vart det skall ta vägen så kan jag berätta det för dig. Du håller på att förvandlas till en amningsmaskin!
    Några tecken ännu???
    Tack Surfer, Mini, Timisen, Tanten och Flinx!!!

Har nu sovit en timma på soffan med sonen som däckade av i Babybjörnen. Lite bättre nu.

• OZgirl

Heja Elin! Gud så roligt! Och så skönt att få ett grundligt UL och inte ett hafs-UL som flera andra verkar ha fått.

Jag tror oxå på en tjej för dig. Spännande!

GRATTIS!

• Minitina71

Skönt att höra HG! Sömnbrist kan ta knäcken på vem som helst. Jag funkar inte alls med för lite sömn.

• Tant T

Kommer ditt tåg in 11.55 eller hinner du vara vid Eco 11.55? Jag klarar mig nog ett par minuter innan jag börjar gå lös på förbipasserande, tänker på mer de få platser som är inne på Eco... men jag kan gå in och ta ett bord annars! Smaaaart tjej!

Svar på tråden Midsommargänget III