• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • HååGe

JÄttejättejätteroligt med UL Elin! Jag var helt hög efter mitt och maken också!

Jättebilliga skrivare pajar alltid. De borde förbjudas!

• Minitina71

Den höll ändå ganska länge - för att vara skitbillig alltså, 2½ år.

Ok, gals. See u later

• Tant T

Oki, Rally, jag går in och tar ett bord och försöker spara lite av inredningen till dig oxå!

Åh, jag börjar faktiskt ångra att vi tackade nej till att veta kön vid vårt UL!! Det blir ju lite mer av en "individ" som finns därinne om han har en "han" eller "hon"! Nu är det bara "den" och det kan ju lika gärna vara en alien, en hermafrodit eller en hundvalp!!

Jag tror vi betalade 900 bagis för den vi har nu, inköpt för ca 6 månader sen, och än så länge funkar den klanderfritt!

• ElinPeelin

förlåt, jag känner mig jättedum (not ) som håller er på halster såhär, men Sambon vill inte att vi ska berätta för någon, men jag har ju ett alias, dvs att jag inte är den jag är, som inte är... ni fattar va?

• OZgirl

Jag fattar Elin! Du är inte Elin ijenkligen, medan Sambon är den han är jämt. Alltså skulle det inte vara lika fel att säga nåt för dig, eftersom vi inte känner dig IRL medan han inte kan berätta för sina kompisar eftersom de är IRL....

Eller?

• Tant T

Och vi är ju inte heller någon, vi är ju bara en massa fåniga nicks på nån fånig sajt! Ingen vet ju egentligen om det vi berättat för varann är sant eller inte!

• Minitina71

Hahahaha! Ni är ju för roliga!

Nyss hemkommen med sprillans ny skrivare! Vår gamla kostade också ca 900. Nu går exakt samma skrivare på ca 700. Den nya kostade 1500.

• Minitina71

Gud så skönt det lät Munter! Jag ska installera skrivaren och sen ska bara mannen komma hem så ska vi gå och träna! Ska bli skönt faktiskt, jag har inte tränat sen i fredags.

Svar på tråden Midsommargänget III